Mette Kaufmann skriver:
Nu har vi lige brugt "lidt tid" på at få monteret den der sk**e sele i drømmeposen - den er jo et krav når de små skal i dagpleje... Det er godt nok bøvlet.
Hvordan gør I rent praktisk når I har de små i drømme/slee-bee/voksiposen.....? For det var da smartere hvis posen så ligger fast i barnevognen med selen monteret. Fremfor at skulle passe på at karabinhagerne ikke smutter igennem de der 4-5 lag stof...Men når nu barnevognen står ude i kulden, så er posen jo iskold hvis den ligger deri konstant og det bare er barnet, der bliver båret frem og tilbage...
Hmmm.... tror bare vi putter selen på William i posen indendørs - og så undlader at fastgøre den til barnevognen - jeg mener: han bevæger sig jo nærmest ikke dernede - så risikoen for at han pludselig sætter sig op, hiver fat i kanten og får hevet både sig selv OG posen med ud....den er da ikke ret stor..... Kan jeres basser det?
Mette, der er ved at få stress over alt det vi liiiige skal have fundet ud af den kommende uge før det bliver alvor på næste tirsdag.
ohhh, den der er farlig, altså dagplejemoderen ville nok aldrig godtage det ven....og du ville ALDRIG tilgive dig selv hvis han smuttede ud!
når det er sagt, så ja, jeg stoler ikke mere på tif ligger fladt, for når hun ligger på ryggen (godt nok uden sleebien, så forsøger hun at løfte hovedet...og giver man hende lige en finger at tage ved, hejser hun sig op...og for mig er forskellen på kanten af barnevognen og en finger ikke så stor...lige nu ligger de jo så både med overlærrede på og regnslag, men ak og ve, om 14 dage kan foråret være på vej, og snart kigger sommeren frem, og så er de måske ikke så godt pakket ind...
så jeg ville ikke våge det, slet ikke...
men som kalaha skriver...så forsøg med at klikke dem sammen...på den anden måde snyder du ikke knægten....kun dig selv!
stort kram fra sloggi, hvis barn engang brød ud af barnevognsselen og drattede på gulvet...lige ved siden af en juletræsfod, hvor et 7" søm sad og pegede direkte op af! (læs: LOGGI ER SKRÆMT FOR EVIGT FRA DET MED DE SKIDE SELER)
Anmeld