Smertestillende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

et-ønske

VIPpigen skriver:

Jeg er smertepatient, så jeg får smertestillende på recept, og hvis jeg skal dækkes ordentligt ind, så er jeg langt oppe på smertestillende, og nogen gange må jeg ty til endnu mere, og langt stærkere mærker. Men jeg sætter det ned med det samme jeg finder ud af jeg er gravid (har lige fundet ud af vi venter nummer 2)

samtidig får jeg antidepressiv, både mod depression, men også mod nervesmerter. Har en fod som er ødelagt, og alle smerterne derfra, dræner virkelig en når man ikke er dækket ind på smertestillende

Tillykke med graviditeten

Det må være frygteligt at leve i sådan et smertehelvede hver dag kan du godt klare smerterne mens du er gravid så? Eller bidder du det i dig og tænker, det er "kun" 9 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

VIPpigen

et-ønske skriver:

Tillykke med graviditeten

Det må være frygteligt at leve i sådan et smertehelvede hver dag kan du godt klare smerterne mens du er gravid så? Eller bidder du det i dig og tænker, det er "kun" 9 mdr?

Første gang bed jeg det i mig, og gik heldigvis hjemme, så kunne slappe af det meste af tiden. Denne her gang, er det stadig nyt, vi har vores datter på 3, og jeg er sådan set kommet i job.

Men klare det skal jeg nok. Er kun 5 uger henne, og arbejder kun tirsdag og torsdag, lige for tiden har de ikke noget at lave, så vi er bare sendt hjem igen. I dag kan jeg mærke det ikke er så nemt, har måtte beholde vores datter hjemme, plejer ellers lige at slappe af en del gange i løbet af dagen, det kan jeg ikke på samme måde. Men det skal jo gå, specielt hvis vi skal have en lille mere

Og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.