Smertestillende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
11 svar
1 synes godt om
28. november 2013

et-ønske

Jeg ligger med influenza på 4. Dag nu og jeg er ved at blive sindssyg af den hovedpine!! Normalt ville jeg aldrig tage noget smertestillende mens jeg er gravid, men kan snart ikke holde det ud mere så hvilke smertestillende må man tage når man er gravid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Sandratoft

Du kan trygt tage panodiler og lignende, det sagde min læge til mig. Ibumetin er ikke så godt, dog, men panodiler er ok

God bedring 

Anmeld

28. november 2013

L&V

Pamol, pinex og panodil

Anmeld

28. november 2013

Findusinde

Panodil, pamol og pinex... smertestillende med paracetamol... ikke ipren, der er acetylsalicylsyre i... og dette fraråder man... :-) god bedring. .. ;-)

Anmeld

28. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
et-ønske skriver:

Jeg ligger med influenza på 4. Dag nu og jeg er ved at blive sindssyg af den hovedpine!! Normalt ville jeg aldrig tage noget smertestillende mens jeg er gravid, men kan snart ikke holde det ud mere så hvilke smertestillende må man tage når man er gravid??

Du må tage pamol ell panodil fik jeg af vide ved lægen har ikke selv taget nogle endnu men man må gerne
God bedring

Anmeld

28. november 2013

L&V

Sandratoft skriver:

Du kan trygt tage panodiler og lignende, det sagde min læge til mig. Ibumetin er ikke så godt, dog, men panodiler er ok

God bedring 

Ibumitin, ipren osv er os en helt anden type smertestillende og må ik tages som din læge siger hvor paracatamol gerne må tages.

Anmeld

28. november 2013

VIPpigen

De alm panodil, og pamol. Jeg er på smertestillende dagligt, og i min graviditet, da tog jeg mellem 2-3 stk i døgnet hele graviditeten igennem. Jeg tager normalt mellem 6-8 men sætter det ned i graviditeten

Anmeld

28. november 2013

et-ønske

TAK I har reddet min dag - pamol har jeg i medicinskabet

Anmeld

28. november 2013

et-ønske

VIPpigen skriver:

De alm panodil, og pamol. Jeg er på smertestillende dagligt, og i min graviditet, da tog jeg mellem 2-3 stk i døgnet hele graviditeten igennem. Jeg tager normalt mellem 6-8 men sætter det ned i graviditeten

du godeste, det er da helt vildt. Må jeg spørge hvorfor du skal have så mange smertestillende?

Anmeld

28. november 2013

VIPpigen

et-ønske skriver:

du godeste, det er da helt vildt. Må jeg spørge hvorfor du skal have så mange smertestillende?

Jeg er smertepatient, så jeg får smertestillende på recept, og hvis jeg skal dækkes ordentligt ind, så er jeg langt oppe på smertestillende, og nogen gange må jeg ty til endnu mere, og langt stærkere mærker. Men jeg sætter det ned med det samme jeg finder ud af jeg er gravid (har lige fundet ud af vi venter nummer 2)

samtidig får jeg antidepressiv, både mod depression, men også mod nervesmerter. Har en fod som er ødelagt, og alle smerterne derfra, dræner virkelig en når man ikke er dækket ind på smertestillende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.