Babypigen 38+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

Sabone

Lotus86 skriver:

Så er det lige tid til en lille opdatering herfra

Er i dag 38+2, kun 13 dage til termin (!!) Jesus tiden flyver, har det stadig som om der er 100 år til hun kommer, så bliver nok overrasket lige pludselig

Har det stadig skønt, synes dog godt jeg kan mærke, at man ikke kan slappe lige så meget af som første gang, når man har en bandit på 2,5 år er der ikke meget stilletid - slet ikke lige nu hvor han er hjemme med skoldkopper, heldigvis frisk, men hold da op det kan mærkes når jeg går i seng, er på hele tiden, og får ikke min daglige lur.. Haha..

Et billede skal i ikke snydes for, fylder sjovt nok stadig godt, vægten siger +11,5 kg. så det er fint nok, de skal bare hurtigt af igen

Wauw!! 

Så smuk altså!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

liten-mamma

Lotus86 skriver:

Er i dag 38+2, kun 13 dage til termin (!!) Jesus tiden flyver, har det stadig som om der er 100 år til hun kommer, så bliver nok overrasket lige pludselig

Har det stadig skønt, synes dog godt jeg kan mærke, at man ikke kan slappe lige så meget af som første gang, når man har en bandit på 2,5 år er der ikke meget stilletid - slet ikke lige nu hvor han er hjemme med skoldkopper, heldigvis frisk, men hold da op det kan mærkes når jeg går i seng, er på hele tiden, og får ikke min daglige lur.. Haha..

Et billede skal i ikke snydes for, fylder sjovt nok stadig godt, vægten siger +11,5 kg. så det er fint nok, de skal bare hurtigt af igen

Hvor er din mave bare blevet stor og flot! Og hold da op hvor er du smuk  

Håber snart lillesøster kigger ud til jer. 

Anmeld

28. november 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Tak

Ja det skal jeg lige love for, især når han lige er inde i en rigtig trods periode Men ud over det, er det nu også super dejligt at have noget kvalitetstid med ham inden lillesøster kommer, nyder at vi bare kan tage dagen stille og roligt og gøre helt som vi har lyst til

Var til jm for en uge siden, der blev hun skønnet til ca. 3100 gram, så er spændt på hvor stor hun er når hun kommer ud

Ja det kan jeg godt forstå. Det er bare med at nyde ham inden og at der kun er 1. Hehe. 

Okey det lyder jo som en fin vægt i denne uge. 

Anmeld

28. november 2013

christina92

Lotus86 skriver:

Du ser FANTASTISK ud!

Anmeld

28. november 2013

Lotus86

Babymor1013 skriver:

Smuk babymave du har 

Tusind tak

Anmeld

28. november 2013

Lotus86

emmagirl skriver:

SÅ fin rund mave!! Bliver spændende hvornår hun vil kigge ud! 

Tusind tak

Ja det gør det, men har på fornemmelsen at jeg også går over tid denne gang, men nu må vi se

Anmeld

28. november 2013

Lotus86

Sabone skriver:

Wauw!! 

Så smuk altså!  

Ihh tak

Anmeld

28. november 2013

Lotus86

liten-mamma skriver:

Hvor er din mave bare blevet stor og flot! Og hold da op hvor er du smuk  

Håber snart lillesøster kigger ud til jer. 

Tusind tak

Ja jeg håber heller ikke hun lader vente alt for længe på sig

Anmeld

28. november 2013

Lotus86

christina92 skriver:

Du ser FANTASTISK ud!

Hvor er du sød - tak

Anmeld

1. december 2013

-Milla-

Hold nu op, hvor ser du bare godt ud med den flotte højgravide mave!!!
Nu er der ikke længe til, hvor bliver det bare spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.