Babypigen 38+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
20 svar
24 synes godt om
27. november 2013

Lotus86

Så er det lige tid til en lille opdatering herfra

Er i dag 38+2, kun 13 dage til termin (!!) Jesus tiden flyver, har det stadig som om der er 100 år til hun kommer, så bliver nok overrasket lige pludselig

Har det stadig skønt, synes dog godt jeg kan mærke, at man ikke kan slappe lige så meget af som første gang, når man har en bandit på 2,5 år er der ikke meget stilletid - slet ikke lige nu hvor han er hjemme med skoldkopper, heldigvis frisk, men hold da op det kan mærkes når jeg går i seng, er på hele tiden, og får ikke min daglige lur.. Haha..

Et billede skal i ikke snydes for, fylder sjovt nok stadig godt, vægten siger +11,5 kg. så det er fint nok, de skal bare hurtigt af igen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Babydrøm

Lotus86 skriver:

Er i dag 38+2, kun 13 dage til termin (!!) Jesus tiden flyver, har det stadig som om der er 100 år til hun kommer, så bliver nok overrasket lige pludselig

Har det stadig skønt, synes dog godt jeg kan mærke, at man ikke kan slappe lige så meget af som første gang, når man har en bandit på 2,5 år er der ikke meget stilletid - slet ikke lige nu hvor han er hjemme med skoldkopper, heldigvis frisk, men hold da op det kan mærkes når jeg går i seng, er på hele tiden, og får ikke min daglige lur.. Haha..

Et billede skal i ikke snydes for, fylder sjovt nok stadig godt, vægten siger +11,5 kg. så det er fint nok, de skal bare hurtigt af igen

Super flot mave

Anmeld

27. november 2013

Lotus86

AnnL skriver:

Super flot mave

Tak

Anmeld

27. november 2013

Lykke:)

Lotus86 skriver:

Hvor er du bare fin!

Anmeld

27. november 2013

Lotus86

Hvor er du bare fin!

Tusind tak

Og kæmpe stort tillykke med jeres lille dreng

Anmeld

27. november 2013

MIWULA

Hihi kender godt det med man er træt når sønnen har været hjemme. Så er det sku hårdt at være gravid igen.  Sikke en flot og stor mave du har fået dig nu. Hvor meget vejer hun nu derinde?

Anmeld

28. november 2013

Lykke:)

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Og kæmpe stort tillykke med jeres lille dreng

Tusind tak!

Anmeld

28. november 2013

Lotus86

Hihi kender godt det med man er træt når sønnen har været hjemme. Så er det sku hårdt at være gravid igen.  Sikke en flot og stor mave du har fået dig nu. Hvor meget vejer hun nu derinde?

Tak

Ja det skal jeg lige love for, især når han lige er inde i en rigtig trods periode Men ud over det, er det nu også super dejligt at have noget kvalitetstid med ham inden lillesøster kommer, nyder at vi bare kan tage dagen stille og roligt og gøre helt som vi har lyst til

Var til jm for en uge siden, der blev hun skønnet til ca. 3100 gram, så er spændt på hvor stor hun er når hun kommer ud

Anmeld

28. november 2013

Clisolka

Smuk babymave du har 

Anmeld

28. november 2013

mommy1991

Lotus86 skriver:

SÅ fin rund mave!! Bliver spændende hvornår hun vil kigge ud! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.