Gode råd søges (jobsamtale)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Nu har jeg så besluttet mig selvom jeg ingen tilbagemelding har fået endnu. Jeg tager ikke jobbet hvis de tilbyder mig det. Har bare ikke den rigtig mavefornemmelse. Og arbejdstiden passer bare ikke ind i mit eller min kærestes liv. Vi har snakket lidt frem og tilbage. Og det bliver ikke det. Men det var fint at være afsted til samtale.

Hvad siger jeg det bare som det er imorgen når de ringer og evt tilbyder mig stillingen?

Jeg tror jeg ville ringe til dem ...på den måde virker det som en mere overvejet beslutning...

Kendte du ikke arbejdstiderne inden du søgte stillingen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg tror jeg ville ringe til dem ...på den måde virker det som en mere overvejet beslutning...

Kendte du ikke arbejdstiderne inden du søgte stillingen ?

Nej jeg fik først arbejdstiden af vide ved selve samtalen. Jeg fik tilbudt stillingen men takkede nej. Det tog de pænt men var kede af det for de ville gerne have mig. Men tager det som et komplimente. Men min familie kommer først. Og arbejdstiden passer bare ikke ind i vores familie desværre.

Anmeld

29. november 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Nu har jeg så besluttet mig selvom jeg ingen tilbagemelding har fået endnu. Jeg tager ikke jobbet hvis de tilbyder mig det. Har bare ikke den rigtig mavefornemmelse. Og arbejdstiden passer bare ikke ind i mit eller min kærestes liv. Vi har snakket lidt frem og tilbage. Og det bliver ikke det. Men det var fint at være afsted til samtale.

Hvad siger jeg det bare som det er imorgen når de ringer og evt tilbyder mig stillingen?

Hvordan er det gået? 

Anmeld

30. november 2013

LSU

MortilElias2010 skriver:

Hvordan er det gået? 

Det står lige oven over det indlæg du har skrevet ��

Anmeld

30. november 2013

MortilElias2010

LSU skriver:

Det står lige oven over det indlæg du har skrevet ��

I forgårs havde du ikke fået en afklaring, så derfor spurgte jeg til hvordan det var gået igår som i om du havde hørt fra dem 

Anmeld

30. november 2013

LSU

MortilElias2010 skriver:

I forgårs havde du ikke fået en afklaring, så derfor spurgte jeg til hvordan det var gået igår som i om du havde hørt fra dem 

Hov... Du misforstår :-)

Jeg er ikke TS... Hun havde bare skrevet lige igen over dit indlæg, at hun blev tilbudt jobbet, men takkede nej og det ville jeg vare gøre dig opmærksom på :-)

Undskyld for misforståelsen :-)

Anmeld

30. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Evt. kan du når du føler den her pinlige tavshed er der sige at nu har du jo talt en masse, om de har noget de vil vide, noget de vil spørge om? Så er bolden kastet over til dem

Edit: Kan se du har klaret den, endda så godt at du fik tilbudt jobbet. Ærgeligt det ikke passede ind i jeres familieliv. Men håber du finder et nyt der passer ind. Held og lykke med jobsøgning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.