Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LinLin skriver: Sådan en to-krone stor plet på bindet... Jeg blev scannet og det viste sig jeg har en polyp... Den blødte så åbenbart ved det mindste ...
Sådan en to-krone stor plet på bindet... Jeg blev scannet og det viste sig jeg har en polyp... Den blødte så åbenbart ved det mindste ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cwl skriver: Oki. Tror desværre mit er en SA, da jeg bløder ret meget nu og har måtte skifte bind to gange
Oki. Tror desværre mit er en SA, da jeg bløder ret meget nu og har måtte skifte bind to gange
LinLin skriver: Det lyder desværre som en sa (har jeg også prøvet...)- blev gravid igen tre uger efter!!
Det lyder desværre som en sa (har jeg også prøvet...)- blev gravid igen tre uger efter!!
sådanne noget l...!
Pcokate skriver: sådanne noget l...!
Øv, det er jeg sq ked af at høre! Jeg havde en SA for 10 dage siden, og det er ikke sjovt når man først er begyndt at glæde sig
FruOlsen skriver: Øv, det er jeg sq ked af at høre! Jeg havde en SA for 10 dage siden, og det er ikke sjovt når man først er begyndt at glæde sig
cwl skriver: Nej lige præcis.. Er ked af at høre du også har været det igennem... Håber du snart bliver gravid igen...
Nej lige præcis.. Er ked af at høre du også har været det igennem... Håber du snart bliver gravid igen...
Det er jeg ked af.. Stort herfra..
Rødhætte skriver: Det er jeg ked af.. Stort herfra..
Kram til dig
jeg er osse igang med en SA venter på blødningen snart stopper er på ca 9. rigtige blødningsdag (mere end pletblødning) og det må godt snart stoppe... Er ved at blive *biip*
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128