Håber inderligt du stadig holder fast.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.771 visninger
40 svar
10 synes godt om
27. november 2013

cwl

er 5+1 i dag og har en lille frisk blødning..

Jeg har ingen smerter, jo lige lidt mens smerter over lænden..

Sekretæren hos lægen ville lige snakke med lægen og derefter ringe tilbage. Men hun sagde at det ikke betød at jeg var ved at miste. Må se tiden an, har tid hos lægen i morgen, men nu må vi se hvad hun siger når hun ringer tilbage.

Andre der har haft frisk blødning og stadig var gravide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

LinLin

Ja! Det havde jeg on/off i min første

Anmeld

27. november 2013

Masig

cwl skriver:

Sekretæren hos lægen ville lige snakke med lægen og derefter ringe tilbage. Men hun sagde at det ikke betød at jeg var ved at miste. Må se tiden an, har tid hos lægen i morgen, men nu må vi se hvad hun siger når hun ringer tilbage.

Ork ja, jeg blødte flere gange under hele graviditeten... Ikke meget, bare et par dråber ad gangen, men den kom jævnligt... Det var formentlig bare sarte slimhinder, men jeg har da en rigtig ballademager idag, så det behøver ikke betyde noget at der kommer lidt blod. Faktisk bløder mellem 20-25% kvinder i løbet af deres graviditet...

Anmeld

27. november 2013

cwl

LinLin skriver:

Ja! Det havde jeg on/off i min første

Oki det giver lidt ro, trods alt.
Hvor meget blødte du ca.?

Anmeld

27. november 2013

cwl

Masig skriver:

Ork ja, jeg blødte flere gange under hele graviditeten... Ikke meget, bare et par dråber ad gangen, men den kom jævnligt... Det var formentlig bare sarte slimhinder, men jeg har da en rigtig ballademager idag, så det behøver ikke betyde noget at der kommer lidt blod. Faktisk bløder mellem 20-25% kvinder i løbet af deres graviditet...

Oki. Men jeg bløder lidt mere end bare nogle dråber. Men håber da at det bare er slimhinderne der er meget følsomme. Har dog ikke haft sex eller noget der kunne frem provokere det..

Anmeld

27. november 2013

Masig

cwl skriver:

Oki. Men jeg bløder lidt mere end bare nogle dråber. Men håber da at det bare er slimhinderne der er meget følsomme. Har dog ikke haft sex eller noget der kunne frem provokere det..

Det havde jeg heller ikke, det kom bare helt af sig selv ind imellem... Nogle bløder også lidt på de tidspunkter hvor de skulle have haft deres mens... Kan være det er det du oplever...

Anmeld

27. november 2013

cwl

Masig skriver:

Det havde jeg heller ikke, det kom bare helt af sig selv ind imellem... Nogle bløder også lidt på de tidspunkter hvor de skulle have haft deres mens... Kan være det er det du oplever...

Skulle have haft min mens omkring D. 21, så ja måske.

Jeg ved godt det er svært og sige hvad det lige er, men man har bare brug for at høre nogle guld historier..

Anmeld

27. november 2013

Lykke:)

cwl skriver:

Jeg blødte et par gange lige i starten af min graviditet, både frisk og ikke frisk og med og uden smerter. Det betød heldigvis ingenting

Anmeld

27. november 2013

cwl

Lykke:) skriver:

Jeg blødte et par gange lige i starten af min graviditet, både frisk og ikke frisk og med og uden smerter. Det betød heldigvis ingenting

Så er der håb endnu..

Anmeld

27. november 2013

Lykke:)

cwl skriver:

Så er der håb endnu..

Dét er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.