Hovede sidder fast i bækken - fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

MIWULA

Mener min søn stod dybt og fast omkring uge 30 måske lidt over.. og min jm var sikker på jeg nok skulle føde før eller til terminen men måtte sættes igang i uge 42+0 så det er desværre ikk altid det passer.. men håber for dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

L&V

Millea skriver:

Godaften derude 

Jeg har i dag været til jordemoderbesøg, hun fortæller så at min babys hovede har sat sig fast i bækkenet.. (jeg er 34+6 i dag)

Har efterfølgende læst at hos en første gangsfødende sætter hovede sig fast i gennemsnit 3 uger inden fødslen går i gang. Er klar over at der stadig kan gå 6 uger og at det bare er gennemsnitligt..

MEN hvornår satte jeres sig fast i bækkenet? og hvornår fødte i? 

Ved den første stod hun fast i 8-10 uger før fødsel og ved nr 2 satte han sig aldrig fast

Anmeld

27. november 2013

Mettefpigen

Her sad han fast i uge 28 og fødte 38+1...

Anmeld

27. november 2013

BigHope13

Millea skriver:

Godaften derude 

Jeg har i dag været til jordemoderbesøg, hun fortæller så at min babys hovede har sat sig fast i bækkenet.. (jeg er 34+6 i dag)

Har efterfølgende læst at hos en første gangsfødende sætter hovede sig fast i gennemsnit 3 uger inden fødslen går i gang. Er klar over at der stadig kan gå 6 uger og at det bare er gennemsnitligt..

Her stod Bassen fast da jeg var til tjek i uge 35, og han skulle tvinges ud med igangsættelse 41+3 så her passede det ikke så godt.

Anmeld

27. november 2013

Aluka

Min søn vendte med hovedet op af det meste af graviditeten, først da jeg var til jordmoder i uge 37+5, fik jeg af vide at han vendte rigtigt og stod fast med hovedet.

Fødte 39+1 

Anmeld

27. november 2013

sulo

Jeg fødte 35+2 og hans hoved stod ikke fast, men vendte den rigtige vej

Anmeld

27. november 2013

Guldet

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ved den første stod hun fast i 8-10 uger før fødsel og ved nr 2 satte han sig aldrig fast

blev det så kejsersnit?

Anmeld

27. november 2013

L&V

<3 Julebabyen <3 skriver:

blev det så kejsersnit?

Nej de var to om at tage vandet.. Den ene prikker hul mens den anden presser barnet ned i bækkenet også ka man føde normalt

Anmeld

27. november 2013

AnthonsMor

Millea skriver:

Godaften derude 

Nogenlunde samme tid som hos dig, jeg fødte 41+6 efter en igangsættelse..

Anmeld

27. november 2013

Kamulla

han stod fast 34+0 og fødte 40+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.