Tasken til sygehuset..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

Michelle21

Okay mange tak.. det med stofble er det de der sutteklude?? 

Og hvorfor også liften?? vi skal have ham hjem i autostol.. men hold op der er meget og huske på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

SjeBets

Michelle21 skriver:

Og hvorfor også liften?? vi skal have ham hjem i autostol.. men hold op der er meget og huske på

Ja nogle kalder dem vel sutteklude jeg synes bare liften var rar at have med de sidste gange. Så jeg tager den med. Men det er hvad man har det bedst med.

Anmeld

27. november 2013

modesty

Michelle21 skriver:

Jeg havde ikke lift med, og savnede den ikke.

Jeg havde juicebrikker, figenstænger, frugt og müslibarer med til fødslen og efter. Der skal helst ikke gå for langt imellem mine måltider (og maden på hospitalet var ikke fantastisk) så det var rigtig rart at have sit eget med.

Anmeld

27. november 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Hej de dejlige damer, jeg tænker sådan på hvornår man skal begynde at pakke tasken til sygehuset, hvornår gjorde i det??

Jeg er 30+5 idag  

Håber nogle kan hjælpe på mit spørgsmål

Jeg løspakkede tasken i uge 35, og så blev der ellers skiftet ud og pakket om et hav af gange Hehe.

Anmeld

27. november 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Jeg løspakkede tasken i uge 35, og så blev der ellers skiftet ud og pakket om et hav af gange Hehe.

Jeg kan bare snart ikke vente hehe

Anmeld

27. november 2013

Michelle21

modesty skriver:

Jeg havde ikke lift med, og savnede den ikke.

Jeg havde juicebrikker, figenstænger, frugt og müslibarer med til fødslen og efter. Der skal helst ikke gå for langt imellem mine måltider (og maden på hospitalet var ikke fantastisk) så det var rigtig rart at have sit eget med.

Kunne godt være man skulle have lidt med hehe

Anmeld

27. november 2013

Michelle21

SjeBets skriver:

Ja nogle kalder dem vel sutteklude jeg synes bare liften var rar at have med de sidste gange. Så jeg tager den med. Men det er hvad man har det bedst med.

Ja måske.. overvejer bare at tage autostolen med 

Anmeld

27. november 2013

Annemette07

Michelle21 skriver:

Hej de dejlige damer, jeg tænker sådan på hvornår man skal begynde at pakke tasken til sygehuset, hvornår gjorde i det??

Jeg er 30+5 idag  

Jeg pakkede de ting jeg kunne undvære da jeg var 35+ for ville være sikker på jeg huskede det meste.

Det endte så med jeg alligevel formåede at glemme min ammebh og ammeindlæg, men det gjorde ikke noget. Sygehuset lavede en smart sportsbh af de der netunderbukser som vi får på efter fødslen også en vatteret stofble. :-)
Da jeg kom hjem 2 dage efter fødslen viste det sig så at pga spændingerne og hævelserne i brysterne gik der en lille uge før jeg kunne passe min ammebh igen, så indtil da benyttede jeg mig af den ellers så smart sportsbh(den er super til at sove med også) ;-)

Anmeld

27. november 2013

DianaRJS

Michelle21 skriver:

Jeg er 30+5 idag  

jeg pakkede den i uge 33 hvilket var godt nok eftersom jeg gik i fødsel ugen efter

Anmeld

27. november 2013

Bertris

Michelle21 skriver:

Ja okay. så må vi håbe du snart føder men jeg havde tænkt på om små 4 uger?? er det for tidligt??

jeg pakkede ca i uge 25 og pakkede om lige indtil dagen før jeg fødte (den dag jeg blev sat i gang)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.