Tasken til sygehuset..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
22 svar
5 synes godt om
26. november 2013

Michelle21

Hej de dejlige damer, jeg tænker sådan på hvornår man skal begynde at pakke tasken til sygehuset, hvornår gjorde i det??

Jeg er 30+5 idag  

Håber nogle kan hjælpe på mit spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

SjeBets

Jeg gjorde det i sidste uge og lidt i løbet af den her uge. Jeg er 40 + 0 i dag. Regner dog med at tage det sidste når det gåe i gang. Som mobil, og hygiejne ting

Anmeld

26. november 2013

Menne

Jeg pakkede det meste ca. 38+0

Anmeld

26. november 2013

Michelle21

SjeBets skriver:

Jeg gjorde det i sidste uge og lidt i løbet af den her uge. Jeg er 40 + 0 i dag. Regner dog med at tage det sidste når det gåe i gang. Som mobil, og hygiejne ting

Ja okay. så må vi håbe du snart føder men jeg havde tænkt på om små 4 uger?? er det for tidligt??

Anmeld

26. november 2013

Michelle21

Menne skriver:

Jeg pakkede det meste ca. 38+0

OKay.. jeg er bare i tvivl om hvornår jeg skal gøre det

Anmeld

26. november 2013

SjeBets

Michelle21 skriver:

Ja okay. så må vi håbe du snart føder men jeg havde tænkt på om små 4 uger?? er det for tidligt??

Jeg synes at 4 uger før lyder meget fint jeg var vist bare ssent ude første gang var jeg noget tidligere ude. Men der gik jeg frygteligt langt over

Anmeld

26. november 2013

Lililili

Der er ikke noget der er for tidligt. Du skal gøre det når du føler for det. Der er jo intet forgjort i den står der... det kan tværtimod være lidt hyggeligt :-) Min har stået klar de sidste 3 uger. Jeg er 37+4 og har det godt med den bare er klar hvis nu det snart sker :-)

Anmeld

26. november 2013

Michelle21

SjeBets skriver:

Jeg synes at 4 uger før lyder meget fint jeg var vist bare ssent ude første gang var jeg noget tidligere ude. Men der gik jeg frygteligt langt over

OKay så må jeg pakke tasken der, men kan du evt skrive hvad der skal i den, jeg har nemlig igen seddel fået eller noget, er virkelig på bar bund..

Anmeld

26. november 2013

Michelle21

LiLyKa skriver:

Der er ikke noget der er for tidligt. Du skal gøre det når du føler for det. Der er jo intet forgjort i den står der... det kan tværtimod være lidt hyggeligt :-) Min har stået klar de sidste 3 uger. Jeg er 37+4 og har det godt med den bare er klar hvis nu det snart sker :-)

Nej det self rigtig.. jeg har bare sådan lyst til snart at pakke den, det begynder jo at komme tættere på.. sååå

Anmeld

26. november 2013

SjeBets

Michelle21 skriver:

OKay så må jeg pakke tasken der, men kan du evt skrive hvad der skal i den, jeg har nemlig igen seddel fået eller noget, er virkelig på bar bund..

Arg havde lige skrevet et langt indlæg og så blev jeg smidt af

Nå men
Til baby :
Tøj i flere størrelser
Stofble
Sut
Hue/hjelm
Lift med dyne
Autostol
Bleer i to størrelser
Køredragt/flecedragt

Til os
Vandrejournal
Løs tøj til hjemturen
Ammebh plus indlæg
Store trusser til de megabind man får
Ekstra elastikker. Jeg har langt hår
Shampoo, balsam, deo og sådanne ting
Kamera
Underholdning til manden
Snacks til manden
Drikkedunk med sportstud til når det er intenst og man bliver tørstig sp er det nemmere end wt plastik krus og sugerør
Mobil plus lader
En af ungernes tablet til diverse
Læbepomade
Hårnåle

Så kan jeg ikke lige huske mere på stående fod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.