Hvad havde i taget det som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

Anonym trådstarter

Med de sidste tre linjer mener jeg, at jeg er en god veninde mod hende. jeg har gjort mange ting for hende, men det er gået op for mig hvor lidt jeg får igen og så gider jeg ikke blive ved!!!

Selv hendes familie har sagt hun skulle være taknemlig over mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Med de sidste tre linjer mener jeg, at jeg er en god veninde mod hende. jeg har gjort mange ting for hende, men det er gået op for mig hvor lidt jeg får igen og så gider jeg ikke blive ved!!!

så dit indlæg handler om at hun ikke har tid til dig og det synes du er irriterende..

så lad hende dog være, hvis du er så træt af det!! så kan i begge to få en pause, fordi du har i hvert fald brug for det, hvis det får dig så meget op og kører.

gi det noget tid og kontakt hende eller se om hun kontakter dig, når der er kommet mere ro over det..

for du er jo ikke bedre, når du skriver de ting om hende, som hun er en dårlig mor eller noget...

Anmeld

27. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

okay.
Har du talt med din veninde om at du ikke føler at venskabet er gensidigt?
Og er alle jeres problemer kommet i takt med at hun er blevet mor eller har de ligget og ulmet før?

Jeg tænker 1. at hun ikke har overskud til dig lige nu
2. at hun kan have rigtig svært ved at forbinde moderrollen til sit sociale liv - hendes barn er trods alt kun 1 måned.
3. At jeres venskab trænger til en forventnings- afstemning. Hvad forventer du af jeres venskab og omvendt.

Men hvis jeg var i din situation ville jeg give det tid så hun kan finde sin moderrolle før jeg ville bringe det på banen.

Da hun skrev at hun aflyser fordi hun ikke har lyst, spurgte du hende så hvorfor hun ikke har lyst til at ses?
Jeg tænker bare om det har noget med dig som person at gøre eller er det fordi hun ikke magter komme ud med baby, have gæster og lignende.

Anmeld

27. november 2013

Hønsemor

Anonym skriver:

Jeg kan ikke overraske hende, sådan er jeg ikke. Og hun er aldrig hjemme næsten, når jeg skriver og spørger hvad hun laver så er hun hjemme et kvater efter er hun i byen eller noget og jeg har ikke bil så skal bruge en time på transport!!

Jeg havde ikke behov for og blive svinet til og få af vide jeg er glad for at du ikke er min veninde.

jeg spurgte hende før i dag hvorfor det altid virker som om at hun aflyser og udskyder, fordi hun ikke havde lyst, fedt kan hun så ikke bare sige det istedet for jeg skal gøre mig til grin altså?

jeg behandler hende pænt hele hendes familie siger det alt fra med opmærksomhed til gaver, til at bage alt til hendes fødselsdag inden hun blev mor, så!!!

Nu siger jeg så ikke at du ikke er en god veninde, men fortæller blot hvilken følelse det kunne give mig ud fra hvad du skriver!
Dette er blot for at give et indtryk af hvilke følelser man kan få, ligesom du også får visse følelser ud fra dette...

Det lader i hvert fald til at I begge har nogle følelser og forventninger til tingene og de bør snakkes igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.