Gravid eller?? Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg har ikke forsøgt at blive gravid siden jeg var 12-13 år gammel, jeg har bare aldrig brugt kondom og der er aldrig sket noget. Selvfølgelig skulle jeg ikke have et barn i den alder.

- Ja, det har jeg også hørt meget om. Problemet er, at min læge ikke vil teste mig for graviditet med en blodprøve, da jeg er blevet testet med urinprøver 2 gange, som resulterede i at jeg kun havde negative tests.

- Noget siger mig nu når jeg læser på nettet, at det måske også kunne være svangerskabforgiftning? 

Svangerskabsforgiftning får man jo kun hvis man er gravid... og ikke så tidligt i graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Lægerne kan vel ikke nægte mig i at få taget en blodprøve?? 

Hvis du har taget flere teste og de alle er negative, så behøver lægen ikke at tage en blodprøve... mange gør det dog alligevel hvis kvindens mens er meget forsinket og der er forvirring omkring hvad det ellers kan skyldes.

Anmeld

2. december 2013

Louisejulia

Anonym skriver:

Jeg har ikke forsøgt at blive gravid siden jeg var 12-13 år gammel, jeg har bare aldrig brugt kondom og der er aldrig sket noget. Selvfølgelig skulle jeg ikke have et barn i den alder.

- Ja, det har jeg også hørt meget om. Problemet er, at min læge ikke vil teste mig for graviditet med en blodprøve, da jeg er blevet testet med urinprøver 2 gange, som resulterede i at jeg kun havde negative tests.

- Noget siger mig nu når jeg læser på nettet, at det måske også kunne være svangerskabforgiftning? 

Svangerskabsforgiftning plejer man som regel først og få efter 6. Graviditets måned. ( 28 uger ).

så tror ikke det er svangerskabsforgiftning du har fået dig, måske er det bare din krop der driller dig. 

Anmeld

3. december 2013

Anonym trådstarter

Den er jeg helt med på, men har nu alligevel idag fået taget en blodprøve og venter på svar imorgen. Her idag har jeg fået en pletblødning, hvor det er meget tyndt blod  altså blandet med noget væske, uden det har en illelugtende lugt som rigtig mens. Kan det evt skyldes noget i graviditeten? 

Anmeld

3. december 2013

Louisejulia

Anonym skriver:

Den er jeg helt med på, men har nu alligevel idag fået taget en blodprøve og venter på svar imorgen. Her idag har jeg fået en pletblødning, hvor det er meget tyndt blod  altså blandet med noget væske, uden det har en illelugtende lugt som rigtig mens. Kan det evt skyldes noget i graviditeten? 

Det er måske starten på en menstruation? nu har du tænkt rigtig meget på om du kunne ha været gravid, du har måske tænkt så meget på det at du har udsat din menstruation.
Måske er den langsomt på vej nu... men jeg ved det ikke
Vent og se om der kommer mere blod, eller når der kommer svar fra blodprøverne...

Anmeld

3. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Vi er ikke læger herinde, så det er altså rigtig svært at svare på dine spørgsmål. Synes du skal vente og se hvad der sker...

Anmeld

3. december 2013

modesty

Findes der seriøst stadig mennesker der dyrker ubeskyttet sex selvom de ikke ønsker at få et barn??

Anmeld

3. december 2013

Mor til Ella

Karoline27 skriver:

Det kan da godt være hun kun er 17, men hvid hun gerne vil være gravid så er alder vel lige meget?

Det har jeg på intet tidspunkt haft nogen mening om. Men har skrevet at hun ikke har travlt så om det tager en måned eller 6 så når hun det sikkert nok.

Anmeld

3. december 2013

Mor til Ella

Karoline27 skriver:

Det kan da godt være hun kun er 17, men hvid hun gerne vil være gravid så er alder vel lige meget?

Det har jeg på intet tidspunkt haft nogen mening om. Men har skrevet at hun ikke har travlt så om det tager en måned eller 6 så når hun det sikkert nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.