Gravid eller?? Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

MH82

Jeg kan ikke helt få det til at hænge sammen.

Du skriver at du havde menstruation d. 21. oktober?

Hvis det er rigtigt, så er du jo kun 5+1, altså uge 6.

Du skriver at 2 af dine tests var svagt positive. Kan du ikke ligge et billede op af dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Anonym trådstarter

MH82 skriver:

Jeg kan ikke helt få det til at hænge sammen.

Du skriver at du havde menstruation d. 21. oktober?

Hvis det er rigtigt, så er du jo kun 5+1, altså uge 6.

Du skriver at 2 af dine tests var svagt positive. Kan du ikke ligge et billede op af dem??

Jeg har kun video af den, og det kan jeg vel ikke ligge ind?

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

Når det så er sagt, så er min menstruation stadig ikke kommet, og er så gået 10 dage over nu. Testen er stadig negativ...  

Anmeld

2. december 2013

Karoline27

Mor til Ella skriver:

Nu har jeg læst begge dine tråde om samme emne

Du gør meget ud af at sig du ikke tænker for meget, og det gør du altså, du kan sagtens tænke så meget over det at din krop driller dig.

Og som flere skriver studser jeg også over din alder og de 4-5 år?

Du er 17 prøv at slappe af og lad være at tænke på hvornår og hvordan du bliver hurtigst gravid du har masser af tid!

Men det bedste råd hav sex hver 2. Dag hele måneden, så skal du nok ramme på et tidspunkt

Og få evt taget en blodprøve om en uges tid hvis mens stadig ikke har vist sig, de tal lyver hvertfald sjældent.

Held og lykke

Det kan da godt være hun kun er 17, men hvid hun gerne vil være gravid så er alder vel lige meget?

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

Lige præcis, selvfølgelig vil jeg da gerne vide det i god tid, så jeg har noget at forholde mig til. Men lad de andre se bort fra det

Anmeld

2. december 2013

A&F

Har du forsøgt at blive gravid siden du var 12-13 år ?? Min veninde gik 14 dage over mens, og testede negativ. En blodprøve viste at hun var gravid. Og det lader til at du har symptomerne på graviditet.

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har ikke forsøgt at blive gravid siden jeg var 12-13 år gammel, jeg har bare aldrig brugt kondom og der er aldrig sket noget. Selvfølgelig skulle jeg ikke have et barn i den alder.

- Ja, det har jeg også hørt meget om. Problemet er, at min læge ikke vil teste mig for graviditet med en blodprøve, da jeg er blevet testet med urinprøver 2 gange, som resulterede i at jeg kun havde negative tests.

- Noget siger mig nu når jeg læser på nettet, at det måske også kunne være svangerskabforgiftning? 

Anmeld

2. december 2013

A&F

Anonym skriver:

Jeg har ikke forsøgt at blive gravid siden jeg var 12-13 år gammel, jeg har bare aldrig brugt kondom og der er aldrig sket noget. Selvfølgelig skulle jeg ikke have et barn i den alder.

- Ja, det har jeg også hørt meget om. Problemet er, at min læge ikke vil teste mig for graviditet med en blodprøve, da jeg er blevet testet med urinprøver 2 gange, som resulterede i at jeg kun havde negative tests.

- Noget siger mig nu når jeg læser på nettet, at det måske også kunne være svangerskabforgiftning? 

Der er jeg dig desværre svar skyldig. Men ja, prøv med en clearblue 

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

99,9 procent sikker? det er ikke pengene værd syntes jeg. Jeg vil hellere have en blodprøve, og den kommer jeg satme også til at få

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

Lægerne kan vel ikke nægte mig i at få taget en blodprøve?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.