Blod med klumper, hvordan skal jeg reagere? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

Anonym trådstarter

mogms skriver:

sådan startede det for mig, dog havde jeg ikke blod i begyndelsen, kun mørk udflåd. 

da jeg begyndte at bløde tog jeg til scanning og fik bekræftet at den var ved at løsne sig.

11 dage med mørk udflåd og indtilvidere 11 dage med blod og 5 af dem med MEGET blod og de sidste 4 dage med en del mens smerter. Jeg havde ikke smerter i starten, men alle graviditets symtp. forsvandt stille og roligt.

Jeg kan kun anbefale dig at blive tjekket, jeg fik en scanning 6+0 og der kunne hun nemt se at det var ved at løsne sig.

Og jeg går ud fra at lægen kan se noget på HCG tallet.

håber du finder ud af det - uvisheden er der værste. 

Ja uvisheden er nemlig det værste! 

Min læge sagde at det ikk nyttede at scanne endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Hej piger. 

jeg har blødt i et døgns tid nu. Det er ikke voldsomt. Fx kunnr jeg godt gå ned i fakta og hjem igen (15min) uden at der kom noget på bindet. Men hver gang jeg tørrer, er der en hel del frisk blod og det drypper også af og til. nu er der så også kommet klumper i  Alt fra prikker til nogen på størrelse med sådan en spunk. 

er i 6. Uge

tror i det er slut? 

Det lyder ret meget som en tidlig spontan abort
Jeg har selv været igennem en spontan abort, og det er forfærdeligt at gå og vente på blodprøverne
Du må nok hellere indfinde dig med at den er væk
Glæd dig over at det lykkedes dig at blive gravid - så skal det nok lykkes snart igen. Og glæd dig over at naturen ryddede op nu, i stedet for senere hvor det ville være endnu værre for dig at abortere

Ved godt det er tomme ord, men det eneste der hjælper er tid
I mit tilfælde var det eneste der hjalp et halvt år og en ny graviditet

Anmeld

26. november 2013

MilleRasmussen

Kontakt lægen!!!

Jeg havde ondt 5 + blødte dog ikke. I 16 + begyndte jeg og små bløde som du beskriver med klumper og det hele, og så længe jeg ikke havde ret ondt ville de ikke se mig på sygehuset fordi jeg dagen inden havde været til JM og hørthjertelyd!!!!!! Jeg har dog en rask datter på 9 måneder i dag, lyt til din krop og hvil dig.

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Det lyder ret meget som en tidlig spontan abort
Jeg har selv været igennem en spontan abort, og det er forfærdeligt at gå og vente på blodprøverne
Du må nok hellere indfinde dig med at den er væk
Glæd dig over at det lykkedes dig at blive gravid - så skal det nok lykkes snart igen. Og glæd dig over at naturen ryddede op nu, i stedet for senere hvor det ville være endnu værre for dig at abortere

Ved godt det er tomme ord, men det eneste der hjælper er tid
I mit tilfælde var det eneste der hjalp et halvt år og en ny graviditet

Selvfølgelig er jeg ked af hvis det viser sig at være slut, men jeg må indrømme at jeg allerede næsten har affundet mig med tanken. vi har ikke kæmpet længe og vi har et barn i forvejen, så jeg er ganske fortrøstningsfuld

ville bare næsten hellere have en styrtblødning så jeg slet ikk var i tvivl. Lige nu veksler jeg mellem at være optimistisk og så, ja, nærmest have afskrevet denne graviditet. det er næsten hårdere end bare at sige "slut, bum", og så prøve igen.

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

MilleRasmussen skriver:

Kontakt lægen!!!

Jeg havde ondt 5 + blødte dog ikke. I 16 + begyndte jeg og små bløde som du beskriver med klumper og det hele, og så længe jeg ikke havde ret ondt ville de ikke se mig på sygehuset fordi jeg dagen inden havde været til JM og hørthjertelyd!!!!!! Jeg har dog en rask datter på 9 måneder i dag, lyt til din krop og hvil dig.

Tak for svar. Får da lidt håb af sådan et svar dejligt

jeg hviler og er i kontakt med lægen, så nu venter jeg bare. Det er så også slemt nok.

der er endnu ikke kommet store klumper. Men småbitte klumper er der næsten hele tiden.

Anmeld

26. november 2013

Fuglemor

For nogle måneder siden vågner jeg ved at jeg har sindssygt ondt. Det var samtidig første dagen med menstruation. Men efter to fødsler har jeg ikke menstruations smerter mere. Da jeg rejser mig kan jeg mærke noget komme ud af mig. Det var en pænt stor klump. Ti min senere sker det samme. Der efter har jeg ikke ondt mere og jeg stopper med at bløde to dage senere. Min læge sagde det var slimhinde. Men jeg er et så overbevist om det var et foster. Jeg gik længe og havde det fint med det men for 14 dage siden kunne jeg mærke jeg bare ikke havde det godt med det. Var rigtig ked af at det var endt sådan. Husk og få snakket med nogen

Anmeld

26. november 2013

mogms

Anonym skriver:

Ja uvisheden er nemlig det værste! 

Min læge sagde at det ikk nyttede at scanne endnu.

det sagde min læge osse så jeg tog til en privat scanningsklinik, hun sagde at læger ikke har ret gode scanner og ikke forstår at læse dem.

Hendes scanner var klystal klar og det var tydeligt at se, alt på scanningen da jeg var 6+0

Du skal godt nok selv punge ud men det er det værd for at få vished. 

Anmeld

26. november 2013

MilleRasmussen

Altså hver gang jeg har min mens. får jeg også små klumper, måske kan din krop ikke finde ud af at den ikke skal have sin mens hvis du ikke er så langt henne og så reagere den sådan? det har jeg før hørt om kan lade sig gøre.

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

mogms skriver:

det sagde min læge osse så jeg tog til en privat scanningsklinik, hun sagde at læger ikke har ret gode scanner og ikke forstår at læse dem.

Hendes scanner var klystal klar og det var tydeligt at se, alt på scanningen da jeg var 6+0

Du skal godt nok selv punge ud men det er det værd for at få vished. 

Overvejer det også kraftigt. Problemet er bare at jeg ikk helt er 6+0 endnu (først torsdag), så er bange for at gå derfra med endnu mere uvished, fordi der måske ikk et noget at se fordi det ganske enkelt er for tidligt. Altså, hjertet starter jo først efter 6+0, så hvis det intet hjerteblink er, betyder det ikke nødvendigvis noget så tidligt. 

Blev rodet, håber du forstår.

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

MilleRasmussen skriver:

Altså hver gang jeg har min mens. får jeg også små klumper, måske kan din krop ikke finde ud af at den ikke skal have sin mens hvis du ikke er så langt henne og så reagere den sådan? det har jeg før hørt om kan lade sig gøre.

Håber det bare er noget ala det   

Første graviditet forløb fuldstændig uden den her slags, så jeg er selvsagt godt og grundig nervøs og i tvivl. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.