Blod med klumper, hvordan skal jeg reagere? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.329 visninger
24 svar
5 synes godt om
26. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. 

jeg har blødt i et døgns tid nu. Det er ikke voldsomt. Fx kunnr jeg godt gå ned i fakta og hjem igen (15min) uden at der kom noget på bindet. Men hver gang jeg tørrer, er der en hel del frisk blod og det drypper også af og til. nu er der så også kommet klumper i  Alt fra prikker til nogen på størrelse med sådan en spunk. 

er i 6. Uge

tror i det er slut? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Kunne desværre godt lyde som om fosteret er gået til.
Syntes du skal kontakte lægen og få dem til at vurdere det

Anmeld

26. november 2013

Mariia1708

Er meget ked af at skulle sige det men det lyder for mig også som at fosteret er ved at gå til. Mig råd vil også være kontakt lægen. Blod og klumper er ikk gode tegn
Knus til dig

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

26. november 2013

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

Kunne desværre godt lyde som om fosteret er gået til.
Syntes du skal kontakte lægen og få dem til at vurdere det

jeg har været ved læge og taget blodprøve til Hcg måling. Skal have en mere senere på ugen så de kan se om det stiger eller falder. Hader hader hader den uvished. og bliver så ked så snart jeg se de der klumper. Det kan bare ikk være godt.

Anmeld

26. november 2013

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Hej piger. 

jeg har blødt i et døgns tid nu. Det er ikke voldsomt. Fx kunnr jeg godt gå ned i fakta og hjem igen (15min) uden at der kom noget på bindet. Men hver gang jeg tørrer, er der en hel del frisk blod og det drypper også af og til. nu er der så også kommet klumper i  Alt fra prikker til nogen på størrelse med sådan en spunk. 

er i 6. Uge

tror i det er slut? 

Det var desværre sådan det startede da jeg fik en SA 6+6. Jeg havde dog samtidig menstruationsagtige smerter - i starten var det bare lidt ubehag, men gjorde mere og mere ondt efterhånden. Har du ondt?

Jeg håber virkelig at du ikke er ved at miste

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

FruOlsen skriver:

Det var desværre sådan det startede da jeg fik en SA 6+6. Jeg havde dog samtidig menstruationsagtige smerter - i starten var det bare lidt ubehag, men gjorde mere og mere ondt efterhånden. Har du ondt?

Jeg håber virkelig at du ikke er ved at miste

Har det som om der er en bobbel inde i min blære  Svært at forklare. Det gør ikk ondt, men det føles som om der foregår et eller andet. 

hmm. Er meget bekymret for klumperne, selvom de ikk er så store. ved ikk om størrelsen har betydning. Hm

Anmeld

26. november 2013

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Har det som om der er en bobbel inde i min blære  Svært at forklare. Det gør ikk ondt, men det føles som om der foregår et eller andet. 

hmm. Er meget bekymret for klumperne, selvom de ikk er så store. ved ikk om størrelsen har betydning. Hm

Den aften jeg begyndte at bløde kom der kun små klumper ud (lignede bare størknet blod), men aftenen efter blødte jeg nogle væsentlig større ud - inkl en som jeg tror har været fostret Jeg undskylder detaljerne, men jeg kan jo blot berette hvordan det føltes/så ud for mig.

Der er nok ikke så meget andet at gøre end at vente. Det var den besked jeg fik - jeg måtte bare vente og se om jeg blev ved med at bløde...

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

FruOlsen skriver:

Den aften jeg begyndte at bløde kom der kun små klumper ud (lignede bare størknet blod), men aftenen efter blødte jeg nogle væsentlig større ud - inkl en som jeg tror har været fostret Jeg undskylder detaljerne, men jeg kan jo blot berette hvordan det føltes/så ud for mig.

Der er nok ikke så meget andet at gøre end at vente. Det var den besked jeg fik - jeg måtte bare vente og se om jeg blev ved med at bløde...

Det gør ikk noget, vil gerne vide hvad jeg kan forvente. Jeg er ikke så sart  

ja, må jo bare vente og se. Men det er fandme ikk sjovt.

Anmeld

26. november 2013

mogms

Anonym skriver:

Hej piger. 

er i 6. Uge

tror i det er slut? 

sådan startede det for mig, dog havde jeg ikke blod i begyndelsen, kun mørk udflåd. 

da jeg begyndte at bløde tog jeg til scanning og fik bekræftet at den var ved at løsne sig.

11 dage med mørk udflåd og indtilvidere 11 dage med blod og 5 af dem med MEGET blod og de sidste 4 dage med en del mens smerter. Jeg havde ikke smerter i starten, men alle graviditets symtp. forsvandt stille og roligt.

Jeg kan kun anbefale dig at blive tjekket, jeg fik en scanning 6+0 og der kunne hun nemt se at det var ved at løsne sig.

Og jeg går ud fra at lægen kan se noget på HCG tallet.

håber du finder ud af det - uvisheden er der værste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.