bøllen skriver:
Jamen jeg gik nok temmelig upædagogisk til værk men det virkede.
jeg lavede et skema med et billede af hans seng . Købte Cars stickers
Fortalte ham at nu skulle han sove i egen seng , og gjorde han det fik han 1 klistermærke på . 5 stk udløste en lille gave . Efter en kort periode satte jeg det op til 7 mærker . Efter en kort periode " glemte " jeg mærkerne og kun hvis han selv nævnte det kom det på. Til sidst fjernede jeg skemaet.
han har uden problemer sovet i egen seng . Nu kan han næsten ikke lokkes ind i vores seng
Så er jeg ligeså "upædagogisk"...sagde pædagogen

Jeg har brugt et tilsvarende belønningssystem i en periode hvor hun tissede meget i bukserne

Igår gik jeg på loftet og hentede en foldemadras som jeg lagde ved siden af min seng. Fortalte hende at fra nu af sover hun på den hvis hun vågner om natten.
Da hun skulle i seng var hun ked af det så jeg tog min bluse af og spurgte om hun ville sove med den....det gjorde jeg også da hun var baby

hun faldt i søvn med det samme mens hun lå og krammede den

Faktisk vågnede hun først kl. 3 i nat, kaldte stille og kom ind og lå på madrassen mens hun holdt mig i hånden

så vågnede hun desværre igen kl. 5...som sædvanlig

og græd og plagede og bad om vand osv osv osv suk!!!Jeg holdt fast og bevarede roen og hun sov igen til kl. 7

Så nu krydser jeg fingre for at det går fremad. Og så må jeg igang med endnu et klistermærkesystem, tak!
Anmeld