sovecoach?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
18 svar
11 synes godt om
26. november 2013

dorthemus

Godmorgen

Er der mon nogen herinde som har erfaring med at bruge en sovecoach til sit barn? Hvilken "pakke" købte I og virkede det??

Min datter er 3,5 år og har altid sovet dårligt med mange opvågninger.

Jeg er alene med hende, så ingen mulighed for aflastning.

Det er denne hjemmeside jeg tænker på www.sovecoach.dk

Mvh
Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Mette.

dorthemus skriver:

Godmorgen

Er der mon nogen herinde som har erfaring med at bruge en sovecoach til sit barn? Hvilken "pakke" købte I og virkede det??

Min datter er 3,5 år og har altid sovet dårligt med mange opvågninger.

Jeg er alene med hende, så ingen mulighed for aflastning.

Det er denne hjemmeside jeg tænker på www.sovecoach.dk

Mvh
Dorthe

Ja, vi har prøvet. Emilie sover også forsat dårligt og har altid gjort det.

det har hjulpet os lidt - skriver gerne lige en pb senere med forslag til hvad du kan gøre, hvis du er interesseret  

og stort - det er så hårdt ikke at få sin søvn, den del er jeg også alene om da hun kun vil have mor.

Anmeld

26. november 2013

roenlund

jeg følger lige med, Liam er 3 og jeg tror aldrig han har sovet igennem 

Anmeld

26. november 2013

kekp

Jeg har faktisk lige siddet og kigget på hjemmesiden. Vi er også helt færdige herhjemme pga søvnmangel.

Han er 22 måneder og vågner flere gange om natten og står så op kl 5 eller før. Imorgen var den 4.20

Så følger også med 

Anmeld

26. november 2013

dorthemus

Mette. skriver:

Ja, vi har prøvet. Emilie sover også forsat dårligt og har altid gjort det.

det har hjulpet os lidt - skriver gerne lige en pb senere med forslag til hvad du kan gøre, hvis du er interesseret  

og stort - det er så hårdt ikke at få sin søvn, den del er jeg også alene om da hun kun vil have mor.

Det må du meget gerne

Anmeld

26. november 2013

Tulle28

Jeg har en veninde som brugte hende uden den store succes.
Hendes datter var 8 mdr. på det tidspunkt og sov dårligt og havde mange opvågninger, hvor hun skulle have en sut for at sove videre (rimelig normalt synes jeg). Sovecoachens råd var at vænne hende fra sutten, det gik ikke særlig godt og problemerne blev blot værre. Efter nogle uger (hvor hun iøvrigt havde været svær at komme i kontakt med - coachen altså), sagde hun at hun ikke kunne hjælpe og at min venindes barn modarbejdede dem. Wtf???

Så jeg kan desværre ikke sige noget positivt om sovecoach.dk.

Jeg kan huske en anden herinde prøvede at fjerne mælk fra hendes barns kost med stor succes - har du prøvet det?

Anmeld

26. november 2013

Loa

Følger lige med.

Isabella sover heller ikke igennem og er efterhånden villig til at prøve ALT!

Anmeld

26. november 2013

dorthemus

Tulle28 skriver:

Jeg har en veninde som brugte hende uden den store succes.
Hendes datter var 8 mdr. på det tidspunkt og sov dårligt og havde mange opvågninger, hvor hun skulle have en sut for at sove videre (rimelig normalt synes jeg). Sovecoachens råd var at vænne hende fra sutten, det gik ikke særlig godt og problemerne blev blot værre. Efter nogle uger (hvor hun iøvrigt havde været svær at komme i kontakt med - coachen altså), sagde hun at hun ikke kunne hjælpe og at min venindes barn modarbejdede dem. Wtf???

Så jeg kan desværre ikke sige noget positivt om sovecoach.dk.

Jeg kan huske en anden herinde prøvede at fjerne mælk fra hendes barns kost med stor succes - har du prøvet det?

Hmm okay ja det lyder ikke videre fortrøstningsfuldt

Runa har altid fået lov til at sove hos mig når hun havde behov.
Hun vil gerne puttes i sin egen seng og falder hurtigt i søvn. Så vågner hun nogle timer efter og skriger og kalder på mig. Så kommer hun selv ind...jeg kan ikke få hende til at blive. Det kan sagtens tage to timer at prøve og så kan jeg slet ikke hænge sammen dagen efter.
Ved fire tiden om morgenen er det hat og briller...hun ligger og sparker, spjætter og slår og snakker og skælder ud.
hun vil både være tæt på mig og vil have mig væk..ihh!!
Hun er rigtig glad for sin børnehave og vil gerne afsted om morgenen, men hun gennemlever også ALLE konflikterne fra børnehavedagen om natten.
Det er så frustrerende det her.

Jeg tror bestemt ikke det har noget at gøre med mælk...eller ørene. Hun har dræn og er lige blevet tjekket.

Jeg tror desværre det har at gøre med dårlige vaner og at vi skal have brudt med den negative spiral vi er havnet i.

Men hvordan????

jeg overvejer en kugledyne og fra i nat har jeg lagt en madras ind ved siden af min seng. Så må hun ligge der hvis/når hun vågner.

Anmeld

26. november 2013

bøllen

kender ikke til sove coach men vi har stået samme sted.

brugte et belønnings skema som hjalp her  

Anmeld

26. november 2013

dorthemus

bøllen skriver:

kender ikke til sove coach men vi har stået samme sted.

brugte et belønnings skema som hjalp her  

Hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.