Tulle28 skriver:
Jeg har en veninde som brugte hende uden den store succes.
Hendes datter var 8 mdr. på det tidspunkt og sov dårligt og havde mange opvågninger, hvor hun skulle have en sut for at sove videre (rimelig normalt synes jeg). Sovecoachens råd var at vænne hende fra sutten, det gik ikke særlig godt og problemerne blev blot værre. Efter nogle uger (hvor hun iøvrigt havde været svær at komme i kontakt med - coachen altså
), sagde hun at hun ikke kunne hjælpe og at min venindes barn modarbejdede dem. Wtf???
Så jeg kan desværre ikke sige noget positivt om sovecoach.dk.
Jeg kan huske en anden herinde prøvede at fjerne mælk fra hendes barns kost med stor succes - har du prøvet det?
Hmm okay ja det lyder ikke videre fortrøstningsfuldt

Runa har altid fået lov til at sove hos mig når hun havde behov.
Hun vil gerne puttes i sin egen seng og falder hurtigt i søvn. Så vågner hun nogle timer efter og skriger og kalder på mig. Så kommer hun selv ind...jeg kan ikke få hende til at blive. Det kan sagtens tage to timer at prøve og så kan jeg slet ikke hænge sammen dagen efter.
Ved fire tiden om morgenen er det hat og briller...hun ligger og sparker, spjætter og slår og snakker og skælder ud.
hun vil både være tæt på mig og vil have mig væk..ihh!!
Hun er rigtig glad for sin børnehave og vil gerne afsted om morgenen, men hun gennemlever også ALLE konflikterne fra børnehavedagen om natten.
Det er så frustrerende det her.
Jeg tror bestemt ikke det har noget at gøre med mælk...eller ørene. Hun har dræn og er lige blevet tjekket.
Jeg tror desværre det har at gøre med dårlige vaner og at vi skal have brudt med den negative spiral vi er havnet i.
Men hvordan????
jeg overvejer en kugledyne og fra i nat har jeg lagt en madras ind ved siden af min seng. Så må hun ligge der hvis/når hun vågner.
Anmeld