Vil i vide kønnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
7 svar
2 synes godt om
25. november 2013

Klartilbaby

Vi er ikke helt enig i om vi skal vide kønnet på baby. Vi vidste det med den første, men denne gang synes jeg det kunne være hyggeligt ikke at vide det. Manden er delvist enig, men han synes bare det er mere praktisk at vide det. Alt vores basisudstyr er neutralt, så det vil primært være tøj vi kom til at mangle hvis det bliver en dreng, og der har vi en fætter vi kan arve fra.

Hvad siger I, har I taget stilling til det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

et-ønske

MissNurse skriver:

Vi er ikke helt enig i om vi skal vide kønnet på baby. Vi vidste det med den første, men denne gang synes jeg det kunne være hyggeligt ikke at vide det. Manden er delvist enig, men han synes bare det er mere praktisk at vide det. Alt vores basisudstyr er neutralt, så det vil primært være tøj vi kom til at mangle hvis det bliver en dreng, og der har vi en fætter vi kan arve fra.

Vi vil meget gerne vide det og er enige om det.
Vi skal ud og købe alt, og så til to så det vil være rart at være velforberedt til de melder deres ankomst.

Min egen fornemmelse siger at der er 2 drenge

Anmeld

26. november 2013

Morigen

MissNurse skriver:

Vi vidste det ikke sidste gang, men vil gerne vide det den her gang, bare for nysgerrighedsskyld...

Anmeld

26. november 2013

Sandratoft

Vi vil rigtig gerne vide kønnet, og glææder os til at få det af vide. Der går bare lige lidt tid endnu  

Både pga det praktiske, men også så jeg kan gå og forestille mig hvordan mit barn kommer til at se ud osv

Anmeld

26. november 2013

Mitlivsommooor

MissNurse skriver:

Vi er også enige om, at vi gerne vil vide det, da det er praktisk i forhold til udstyr og så kan vi også begynde at finde på navne.  

Anmeld

27. november 2013

Papillon

Vi vil gerne vide det, da vi gerne vil kunne sætte køn på og sige han eller hun I det hele taget håber jeg det hele bliver lidt mere virkeligt, når der er køn på. Det er første graviditet, og jeg synes egentlig det er lidt uvirkeligt, at mit kommende barn ligger, ca. 4 cm stor, i livmoderen og putter

Anmeld

27. november 2013

Klartilbaby

Ja det bliver godt nok vendt dagligt herhjemme lige nu

Jeg synes det blev virkeligt da jeg var til scanning sidste gang. Da vi endelig, i uge 28, fik kønnet at vide synes jeg ikke det ændrede noget. Ikke andet end at det pludselig blev dyrt at sende mig i byen

Så håber jeg kan overtale manden til at gemme den oplevelse Vi har heller ikke noget praktisk at tage hensyn til, synes jeg ikke

Anmeld

28. november 2013

Astrid1984

Vi vil også gerne vide kønnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.