Pædagog studerende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

Cat93

vAnnemette skriver:

Nu er jeg ikke ekspert på området , så det kan også være det er mig der er forkert på den ? Men kan bare ikke se hvad 1. Årsprøven på 2. semester skulle have at gøre med beståelse af 1. semester ;-) 

Med hensyn til afslutning på praktikken , så er det sådan i 2. og 3. praktik at man kan gå på barsel når 2/3 af praktikken er gået og bestå , hvis man har klaret sine læringsmål . Mener også det er sådan med 1. praktik . så tænker muligvis at du allerede kan gå på barsel i starten eller midten af Juni ;-)

Okay  tusinde tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Ano20

Cat93 skriver:

Okay  tusinde tak for svar

Synes du skal prøve at aftale en tid med studievejlederen på seminariet i Odense :-) 

Men de er generelt meget baby-venlige på pædagoguddannelsen , så du skal nok få det til at hænge sammen ;-) 

Anmeld

25. november 2013

Cat93

vAnnemette skriver:

Synes du skal prøve at aftale en tid med studievejlederen på seminariet i Odense :-) 

Men de er generelt meget baby-venlige på pædagoguddannelsen , så du skal nok få det til at hænge sammen ;-) 

Ja det vil jeg gøre  

Ja mon ikke det hele ordner sig 

Anmeld

26. november 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Cat93 skriver:

Hej 

Er der nogen herinde der er pædagog studerende?  

Jeg skal starte på uddannelsen til Februar men har termin til Juli. 

Kan jeg nå at gøre 1. semester færdigt?? Jeg har ikke så meget styr på hvor langt 1. semester er? 

- håber der er nogen der ved noget 

Hvis det var mig ville jeg snakke med udd stedet om at udskyde start på semi.
Fordi du fra ca midt april- 30 juni er i praktik og det kan godt være hårdt med stor mave, og så kunne det jo ende med at du føder før og må starte forfra.

Og som andre skriver 1 års prøven skrives med udgangspunkt i erfaringer fra praktikken og den kan godt ligge langt væk efter et års barsel.

Jeg skulle selv være startet i sep som jeg skulle føde i marts og der fik jeg studiestart udsat til efter.
Så i stedet for at sige fra os søg om at få udskudt start så du ikke skal søge på ny

Anmeld

26. november 2013

Mitlivsommooor

Cat93 skriver:

Hej 

Kan jeg nå at gøre 1. semester færdigt?? Jeg har ikke så meget styr på hvor langt 1. semester er? 

Jeg tror det er lige på grænsen til at det kan lade sig gøre og uddannelses forløbet er også forskelligt i forhold til hvilket seminarium  du går på. Snak med din vejleder, hun kan helt sikkert give dig et svar. 

Anmeld

26. november 2013

Zelinasmor

Cat93 skriver:

Hej 

Jeg går på pædagogseminariet. Skal til 1 års prøve nu her til januar og så ud i 2 praktik. Du skal gennemføre og bestå den 1 praktik hvis det er det samme som på min skole. Vores første er SU berettiget og 2-3 praktik er lønnet. Den første er kun 10 uger og skal derfor gennemføres. Den slutter Slut juni. Hvis du kan holde det ud, så ville jeg vente med at gå på barsel til du har afsluttet 1 praktik.

Anmeld

26. november 2013

Cat93

hannetheis skriver:

Hvis det var mig ville jeg snakke med udd stedet om at udskyde start på semi.
Fordi du fra ca midt april- 30 juni er i praktik og det kan godt være hårdt med stor mave, og så kunne det jo ende med at du føder før og må starte forfra.

Og som andre skriver 1 års prøven skrives med udgangspunkt i erfaringer fra praktikken og den kan godt ligge langt væk efter et års barsel.

Jeg skulle selv være startet i sep som jeg skulle føde i marts og der fik jeg studiestart udsat til efter.
Så i stedet for at sige fra os søg om at få udskudt start så du ikke skal søge på ny

Ja tænker nemlig det samme..  men må snakke med en vejleder og se hvad de siger.. tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.