Pædagog studerende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
16 svar
4 synes godt om
25. november 2013

Cat93

Hej 

Er der nogen herinde der er pædagog studerende?  

Jeg skal starte på uddannelsen til Februar men har termin til Juli. 

Kan jeg nå at gøre 1. semester færdigt?? Jeg har ikke så meget styr på hvor langt 1. semester er? 

- håber der er nogen der ved noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

esioul

Cat93 skriver:

Hej 

Kan jeg nå at gøre 1. semester færdigt?? Jeg har ikke så meget styr på hvor langt 1. semester er? 

Så vidt jeg kan se går 1 semester fra feb-juni.

Men er det ikke noget med man skal tage det om, hvis man ikke når at afslutte 1 års opgaven?

Den ligger nov-jan.

Anmeld

25. november 2013

Cat93

hmm... det kan godt ske.. havde håbet på at kunne gøre 1. semester færdig 

Anmeld

25. november 2013

EnSødMor

Cat93 skriver:

Hej 

Altså er det pædagog seminariet eller tænker du på pau??  

Anmeld

25. november 2013

Cat93

Det er pædagog seminariet i Odense 

Anmeld

25. november 2013

Ano20

jeg er i gang med 3. semester på pædagoguddannelsen :-) 

sidste halvdel af 1. Semester er praktik , og så vidt jeg ved er sidste praktikdag d. 30. Juni , og så har du sommerferie herefter , så du vil sagtens kunne nå at gøre 1. semester færdig :-) 

kan ikke se hvad 1. årsprøven skulle have med noget at gøre ? Den skal du jo først tænke på på 2. Semester , så det er jo først efter endt barsel :-) 

Anmeld

25. november 2013

esioul

vAnnemette skriver:

jeg er i gang med 3. semester på pædagoguddannelsen :-) 

sidste halvdel af 1. Semester er praktik , og så vidt jeg ved er sidste praktikdag d. 30. Juni , og så har du sommerferie herefter , så du vil sagtens kunne nå at gøre 1. semester færdig :-) 

kan ikke se hvad 1. årsprøven skulle have med noget at gøre ? Den skal du jo først tænke på på 2. Semester , så det er jo først efter endt barsel :-) 

Jeg synes bare en fra min klasse snakkede med at man skulle gå om hvis man går på barsel inden 1 års prøven.

Men kan være det ikke er sådan

Anmeld

25. november 2013

Cat93

Okay, jeg er sat til d. 11 Juli  ved ikke hvornår man normalt går på barsel men for mig lyder det lidt sent med d. 30/6  hehe...puhaa håber det hele går  

Anmeld

25. november 2013

Cat93

esioul skriver:

Jeg synes bare en fra min klasse snakkede med at man skulle gå om hvis man går på barsel inden 1 års prøven.

Men kan være det ikke er sådan

håber ikke at det er sådan 

Anmeld

25. november 2013

Ano20

Nu er jeg ikke ekspert på området , så det kan også være det er mig der er forkert på den ? Men kan bare ikke se hvad 1. Årsprøven på 2. semester skulle have at gøre med beståelse af 1. semester ;-) 

Med hensyn til afslutning på praktikken , så er det sådan i 2. og 3. praktik at man kan gå på barsel når 2/3 af praktikken er gået og bestå , hvis man har klaret sine læringsmål . Mener også det er sådan med 1. praktik . så tænker muligvis at du allerede kan gå på barsel i starten eller midten af Juni ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.