Jeg har besluttet IKKE at amme ham..... det havde jeg faktisk allerede fra start.... jeg skulle bare lige have et lap på skulderen hehehe....
anyways, jeg prøvede da at lægge ham til, bare for sjov, for sådan at se om han ville forstå det eller gå amok.... 1. gang var han jo propmæt, og bed i dem, det bedste han har lært (AV for dælen da).. 2. gang var jeg så dum at vise ham flasken først, så der gad han i hvert fald ikke prøve på noget som helst, og gakkede fuldstændig ud hehe....
nåh de klør altså ikke så meget mere, eller faktisk slet ikke, så det er jo fint..... og idag er det åbenbart ikke så koldt som igår

hehe.
Det spænder da stadig en smule i dem, især nu hvor jeg lige skulle skrive det (ergo må det være tankens kraft der spiller ind et sted hehe), men de gør ikke rigtig ondt. de er bestemt heller ikke fyldte eller bare tæt på, men jeg kan jævnligt mærke at der løber lidt til.... så det suger lidt i dem en gang imellem, og jeg skal ikke lige stå for længe foran et åbent køleskab, men ellers så går det fint med det....
har aldrig hørt om danskvand, smurte dem bare lige 1-2 gange med helosan, så var det overstået med kløen....
Anmeld