Av av av... hvad helvede sker der for min babser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.749 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

mariamiss6

Her den anden dag begyndte mine brystvorter at klø helt vildt, det gik der så 2 dage med, og så opdagede jeg at der er begyndt at komme mælk igen...
Og nu NU gør de satme nas, skulle hilse og sige at et er lidt koldt i vejret herhjemme idag ....

For satan da de kan mærkes.... det er ikke fordi de er fyldte, langt fra, men hvorfor filan begynder de at producere nu, jeg har sgutte ammet i 5 måneder, og da jeg ammede, stod det kun på i 7 uger....

Aj nej nej, jeg forstår ikke mine bryster ..... Altså vad laver de....

jeg valgte at stoppe amningen den gang fordi det desværre var det rene vand, og min søn ikke tog på en hel måned, skreg, var sulten, og havde ondt i maven, og kunne ikke komme af med afføringen.... sååååå jeg ved sgu ikke om jeg sal prøve at spare pengene de sidste 4-5 måneder, hvor han ellers skulle have haft flaske....

1. han er helt nede på 1 daglig aftenflaske, og 1 halvt glas mme....

2. mon ikke han er blevet så gammel at han ikke fatter hvad der sker, hvis jeg smider patterne i munden på ham nu.

3. jeg føler mig kun lidt dum ved at tage amningen op igen efter SÅ lang tid.

4. hvad nu hvis det virker, men mælken igen bliver tynd, eller baby ikke vil sove, eller hvad ved jeg...

5. hvad så når han skal vænnes fra igen, bliver det for besværligt når det nu pludselig er brystet.

6. nu har jeg jo lige flyttet ham fra soveværelset til storebrors værelse.

og bonuserne ville jo være...

1. hygge.

2. økonomi (selvom 1½ flaske om dagen jo ikke vælter budgettet)

3. det er jo naturligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Balderson

Måske det ville hjælpe, at du lige fik snakket med din sundhedsplejeske om det.. Det kunne være hun kender til det og kan rådgive dig...

Anmeld

26. juli 2009

mariamiss6

hehe ja, det havde jeg også tænkt mig men kan ikke lige huske hvornår hun kommer....

men altså det er da lidt mærkeligt synes jeg, og jeg har endda været på penicilin, og det plejer ellers at være noget der forstyrrer amningen så hut jeg visker...

Anmeld

26. juli 2009

Pia

uden og ville skramme dig, så kan det være du er gravid igen..
det var sådan som du beskriver det min kollega fandt ud af at hun var blevet gravid igen, da hendes søn var 6 måneder gammel..
Hun have ikke kunne amme mere end 14 dage.. og så pludselig en dag vælter mælken ud af dem.. det var tyndt kunne hun se, men fik det tjekket ved lægen og ja hun var så gravid igen..

Kh Pia.

Anmeld

26. juli 2009

mariamiss6

helt ærligt det er shitfuck hvis jeg er gravid nu MEN....

jeg var ved lægen for ca. 14 dage siden, og der sad spiralen hvor den skulle, og der var ingen bemærkninger på livmoder eller andre dele....

og idag har jeg en snert af mens..... såååå jeg satser ikke på jeg er gravid, men måske det kan være min mens der laver ballade....

eller helt simpelt det faktum at jeg her den anden dag kom til at tænke på, at det kunne have været rart at spare pengene på mme, hvis bare jeg havde kunnet amme.

og inden for et par dage før og efter, har felix været vågnet om natten og jeg har holdt ham tæt, hud mod hud, ved mit hjerte, såååå måske reagerer min krop bare lige pludselig meget fysisk på følelserne omkring min baby (på 8 måneder)

under alle omstændigheder er det sgu stadig lidt mærkeligt synes jeg.... men jeg tror nok jeg har en test i skuffen, så nu ser jeg lige hvordan den mens kører, og når sp har været her, og så tager jeg lige en test nok....

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ai det lyder da lidt vildt, hvis det er sådan at du får mælk igen ligepludselig :-S det har jeg ikke hørt om før. Men fair nok, alt kan sikkert ske.

Jeg tror ikke du er gravid igen, hvis spiralen sidder rigtigt... og nej, det ville nok ikke liiiige være det fedeste tidspunkt at få nr. 3... hihi. Kan liiige forestille mig svigermor!! LOL... (sidespring.)

Men snak med lægen eller sygeplejersken om det. Jeg tror du skal tænke over, om du vil gå igang med at amme ham igen, for du skal jo også vende ham af igen og hvis du kun vil fortsætte en 1 måned eller 2 med det, så er det måske ikke det værd?...

Anmeld

27. juli 2009

mariamiss6

Zafir, lige det jeg også tænkte..... og han viser en tendens til at være morsyg lige pt, så hvis jeg ikke skla være låst inde resten af min barsel, og have en lorte indkøring i dp, så tror jeg bare at mælken skal have lov at gå i sig selv igen....

selvom mine bryster er SÅ pæne lige nu hahahhahaha....

Anmeld

27. juli 2009

mariamiss6

Og ja forestil di glige det ramskrig der ville blive...... og så især oven på stinas graviditet..... Jeps min søster har nummer 4 på vej... til januar, nøjagtig et år efter nummer 3....

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Og ja forestil di glige det ramskrig der ville blive...... og så især oven på stinas graviditet..... Jeps min søster har nummer 4 på vej... til januar, nøjagtig et år efter nummer 3....

JA... LOL - præcis det jeg tænkte. I avler som rotter deroppe i nordøst Sj

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Zafir, lige det jeg også tænkte..... og han viser en tendens til at være morsyg lige pt, så hvis jeg ikke skla være låst inde resten af min barsel, og have en lorte indkøring i dp, så tror jeg bare at mælken skal have lov at gå i sig selv igen....

selvom mine bryster er SÅ pæne lige nu hahahhahaha....

Det er jo noget andet, hvis det var fra starten... så man har flere måneder at nusse amme i, når jeg ved at du ikke lige er typen som jeg, der deler ud af hyggebabs i 2-3 års tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.