Jubii - ny uge!! Lille topmave :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

mommy1991

Marianne1989 skriver:

Ja, men den skulle kun være lidt 'foroverbøjet' .. Og jeg har googlet det før, hvor andre kvinder med meget foroverbøjet livmoder fik en kæmpe flot mave ... så deres svar var, at det ikke var dét, som resulterede i en lille mave ..Jeg har fået at vide, det skyldes stærke mavemuskler...? 

Ja, det kan også sagtens være Det er da bare fedt! Hehe. Og du skal nok få en flot, stor mave inden længe! Og uanset hvad kommer der garanteret en lækker lille bebs ud af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Marianne1989

emmagirl skriver:

Ja, det kan også sagtens være Det er da bare fedt! Hehe. Og du skal nok få en flot, stor mave inden længe! Og uanset hvad kommer der garanteret en lækker lille bebs ud af det!

Det tror jeg - at VI i hvert fald - under alle omstændigheder kommer til at synes, der gør .. vi glæder os så vanvittig meget !!

Anmeld

25. november 2013

mommy1991

Marianne1989 skriver:

Det tror jeg - at VI i hvert fald - under alle omstændigheder kommer til at synes, der gør .. vi glæder os så vanvittig meget !!

Dét kan jeg godt forstå! Det er så stort at blive mor! 

Anmeld

26. november 2013

FrkZier

Marianne1989 skriver:

Ja, dejligt at nå her til .. Baby og jeg hygger os med julepynt og andet godt .. Min mave er begyndt at klø rigtig meget, men heldigvis hjælper det at smøre med olie ! .. Har også lidt svært ved at sove, men her hjælper mandens 'nusseri på ryggen' også rigtig meget der begynder altså at ske noget nu, og har jeg det rigtige tøj på er folk begyndt at kigge på mavsen - meeeen de tør stadig ikke helt at kommentere, for det KUNNE altså også ligne en lille risengrøds-mave :p haha .. glade juletanker herfra,

Det sjovt fordi, din mave er jo faktisk vokset en del fra dit udgangspunkt - men hvis man ikke  havde set dine før billeder ville man ikke tænke du var gravid, man ville ikke engang tænke du havde spist for meget kage

Men når man som vi kan sammenligne fra uge til uge kan man helt sikkert godt se der er sket noget

Anmeld

26. november 2013

Marianne1989

FrkZier skriver:

Det sjovt fordi, din mave er jo faktisk vokset en del fra dit udgangspunkt - men hvis man ikke  havde set dine før billeder ville man ikke tænke du var gravid, man ville ikke engang tænke du havde spist for meget kage

Men når man som vi kan sammenligne fra uge til uge kan man helt sikkert godt se der er sket noget

Haha, jaaa! Ingen tvivl - mine søstre siger endda, jeg er STOR :p ! Haha .. Dem som ser mig uden tøj kan sagtens se det, men når jeg har tøj på, især hvis det ikke lige strammer på maven, kan dem som kender udgangspunktet heller ikke rigtig se det .. 

Jeg synes nu selv det ligner, jeg har spist lidt for meget kage - men det er jo også fordi jeg kender min 'gamle' krop .. Hehe

Det er noget mærkeligt noget Hehe .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.