Jubii - ny uge!! Lille topmave :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.685 visninger
14 svar
23 synes godt om
25. november 2013

Marianne1989

Ja, dejligt at nå her til .. Baby og jeg hygger os med julepynt og andet godt .. Min mave er begyndt at klø rigtig meget, men heldigvis hjælper det at smøre med olie ! .. Har også lidt svært ved at sove, men her hjælper mandens 'nusseri på ryggen' også rigtig meget der begynder altså at ske noget nu, og har jeg det rigtige tøj på er folk begyndt at kigge på mavsen - meeeen de tør stadig ikke helt at kommentere, for det KUNNE altså også ligne en lille risengrøds-mave :p haha .. glade juletanker herfra,

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

MIWULA

Rigtig fin lille babyhule.. Den begynder da nu og titte frem..

Anmeld

25. november 2013

Trekløver(:

Marianne1989 skriver:

Ja, dejligt at nå her til .. Baby og jeg hygger os med julepynt og andet godt .. Min mave er begyndt at klø rigtig meget, men heldigvis hjælper det at smøre med olie ! .. Har også lidt svært ved at sove, men her hjælper mandens 'nusseri på ryggen' også rigtig meget der begynder altså at ske noget nu, og har jeg det rigtige tøj på er folk begyndt at kigge på mavsen - meeeen de tør stadig ikke helt at kommentere, for det KUNNE altså også ligne en lille risengrøds-mave :p haha .. glade juletanker herfra,

Det er så vildt din mave er så lille Men kan godt se en lille bitte bule. Glæder mig til at se hvor stor du er til din termin

Anmeld

25. november 2013

Marianne1989

M_V skriver:

Det er så vildt din mave er så lille Men kan godt se en lille bitte bule. Glæder mig til at se hvor stor du er til din termin

Det er nok ikke den største mave, du kan finde blandt andre gravide i 6. Måned - meeeen jeg er glad for den bule der endelig er kommet ... Den må dog gerne hurtigt forvandle sig selv fra en pizza-bule til gravid mave ! :p også mig - uanset hvordan det bliver, stor eller lille, er fokus naturligt på den lille guts sundhed og ved 2. Lægeundersøgelse i sidste uge, var hun meget tilfreds, symfysemål på hele 24 cm ! Jubii

Anmeld

25. november 2013

Levi

Ih hvor er det skønt! Kan godt forstå, du er stolt af din lille mave Hvorfor klør maven...er det fordi huden udvider sig?

Anmeld

25. november 2013

mommy1991

Marianne1989 skriver:

Fin lille mave Ved du om din livmoder vender indad? Det kan være derfor du ikke vokser så hurtigt

Anmeld

25. november 2013

Marianne1989

Levi skriver:

Ih hvor er det skønt! Kan godt forstå, du er stolt af din lille mave Hvorfor klør maven...er det fordi huden udvider sig?

Det går jeg ud fra :p .. men der er vist også noget som hedder graviditetskløe, for jeg oplever også kløe andre steder som arme, øverste del af ryg osv :p .. Lægen sagde at jeg skulle holde øje med det, for det KUNNE være tegN på svangerskabsforgiftning... Men så slemt har det nu ikke været

Anmeld

25. november 2013

Marianne1989

emmagirl skriver:

Fin lille mave Ved du om din livmoder vender indad? Det kan være derfor du ikke vokser så hurtigt

Ja, men den skulle kun være lidt 'foroverbøjet' .. Og jeg har googlet det før, hvor andre kvinder med meget foroverbøjet livmoder fik en kæmpe flot mave ... så deres svar var, at det ikke var dét, som resulterede i en lille mave ..Jeg har fået at vide, det skyldes stærke mavemuskler...? 

Anmeld

25. november 2013

Marianne1989

Marianne1989 skriver:

Ja, men den skulle kun være lidt 'foroverbøjet' .. Og jeg har googlet det før, hvor andre kvinder med meget foroverbøjet livmoder fik en kæmpe flot mave ... så deres svar var, at det ikke var dét, som resulterede i en lille mave ..Jeg har fået at vide, det skyldes stærke mavemuskler...? 

Bagoverbøjet* self

Anmeld

25. november 2013

Anonym101

Marianne1989 skriver:

Der sker i hvertfald noget!

Din kløe på maven kan være huden der giver sig, men den kan også være graviditetskløe eller leverbetinget graviditetskløe.
Jeg har også meget kløe, her hjælper en kold creme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.