vejning i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

Bak

Ms.Sunshine skriver:

jeg undre mig bare over at de bliver ved med at sige at jeg skal passe på min vægt og blodtryk og så tjekker de det ikke....

Ja, det er også lidt mystisk. Kan det være fordi du er 2.gangsgravid, så tænker de måske, at du har styr på det? I forhold til at mærke efter selv…
Men du kan jo spørge næste gang, du skal til tjek

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Bak skriver:

Ja, det er også lidt mystisk. Kan det være fordi du er 2.gangsgravid, så tænker de måske, at du har styr på det? I forhold til at mærke efter selv…
Men du kan jo spørge næste gang, du skal til tjek

Problemet er at første gang tog jeg 25 kilo på og det var meget hurtigt....

Anmeld

25. november 2013

mommy1991

Ms.Sunshine skriver:

Da jeg ventede min dreng gik jeg til lægen mange gange og min vægt blev fulgt for at være sikker på jeg ikke tog for meget eller lidt på... Denne gang startede jeg ud med et BMI på 28,4 og har fået at vide at jeg skulle passe på at jeg ikke tager lige så meget og hurtigt på som med sønnen, men heller ikke for lidt og/langsomt, men jeg er kun blevet vejet da jeg fik lavet min vandrejournal...

Så mit spørgsmål til jer er;

Hvor mange gange er I blevet vejet igennem jeres graviditet(er) og hvornår blev I det?...

Jeg blev ikke vejet en eneste gang i hele min graviditet - udover når jeg selv gjorde det hjemme selvfølgelig

Anmeld

25. november 2013

Clisolka

Ms.Sunshine skriver:

Da jeg ventede min dreng gik jeg til lægen mange gange og min vægt blev fulgt for at være sikker på jeg ikke tog for meget eller lidt på... Denne gang startede jeg ud med et BMI på 28,4 og har fået at vide at jeg skulle passe på at jeg ikke tager lige så meget og hurtigt på som med sønnen, men heller ikke for lidt og/langsomt, men jeg er kun blevet vejet da jeg fik lavet min vandrejournal...

Så mit spørgsmål til jer er;

Hvor mange gange er I blevet vejet igennem jeres graviditet(er) og hvornår blev I det?...

I min første graviditet blev jeg kun vejet ved egen læge da jeg fik lavet vandrejournal og igen i uge 37. 

Her 2 gang blev jeg vejet max hver 4 uge for at følge min vægt 

Anmeld

25. november 2013

Christina74

Kun ved lægen i uge 10 og 23 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.