Hjælp! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

SabinaMortensen

Hvad sagde lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

MariaKyedDK

Mor11 skriver:

Hjælp mig lige, nu bliver jeg sgu bange!

i forgårs da jeg tørrede mig var der en slimet klat med lidt blod i. Tænkte ikke videre over det. til morges vågner jeg med lidt ømhed omkring blæren, og tænker det er fordi jeg skal tisse meget. Da jeg tørrer mig er der brunrødt lyst blod på papiret. Nu har jeg været på toilet igen og der er lyserødt på papiret samt jeg har tyngen forneden ligesom ved mens, og lidt øm over lænden.! 

hvad betyder nu det? Er det ved at gå galt eller? Går allerede og forbereder oppe i hovedet hvad jeg skal sige til dem der ved det, hvis det er en sa 

det samme havde jeg de første 7-8 uger af graviditeten... og jeg har en sund og rask lille pige på 3 måneder nu nogle mennesker bløder lidt i starten af graviditeten, kroppen skal lige vende sig til det jo  

Anmeld

25. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
SabinaMortensen skriver:

Hvad sagde lægen?

Lægen tog en blodprøve for at måle Hcg, det skal de så igen fredag for at se om tallet stiger. 

så tjekkede hun blærebetændelse, og var i tvivl, så den venter jeg også svar på.

så tog hun en alm g-test, som viste positiv inden den nærmest var blevet våd så noget siger mig at det stiger, for de andre tests jeg har taget har været langsommere til at reagere.

blødningen er ikke taget til i styrke, så jeg er ved nogen lunde godt mod, men håber selfølgelig at det stopper helt snart! 

Har fået en del mere ro på, for nu ved jeg at jeg får svar på hvad der sker.

Anmeld

25. november 2013

Kløver

Når det ikke er mere tror jeg ikke du behøver bekymre dig, jeg ville dog runde lægen for at udelukke blærebetændelse

Anmeld

26. november 2013

Rikke S

Mor11 skriver:

Tak for svar. Det er frisk blod der bliver ved at komme nu. Ikke i store mængder, men der er hele tiden lidt blod når jeg tørrer. :-( 

havde det slet ikk i første graviditet, så jeg har det virkelig skidt med det. 

Vil ringe til lægen og høre ad. Vil man egentlig kunne se på en scanning om det er gået til? 

Jeg tror det er for tidligt med scanning...
Håber du har fået en lægetid, og alt er vel -
Men må sige, at jeg bliver nervøs på dine vegne

Anmeld

26. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rikke S skriver:

Jeg tror det er for tidligt med scanning...
Håber du har fået en lægetid, og alt er vel -
Men må sige, at jeg bliver nervøs på dine vegne

Har været ved lægen igår og fik en blodprøve (har skrevet om det længere oppe) 

men der er stadig blod idag. Det løber ikk ud, men det er der og det drypper når jeg er på toilettet (sorry for details) tidligere idag var der et par små klumper i på størrelse med et knappenålshoved.  Ved ikk hvad jeg skal tro.

Anmeld

27. november 2013

cwl

Mor11 skriver:

men der er stadig blod idag. Det løber ikk ud, men det er der og det drypper når jeg er på toilettet (sorry for details) tidligere idag var der et par små klumper i på størrelse med et knappenålshoved.  Ved ikk hvad jeg skal tro.

Du har ret vi er helt i samme båd.. krydser for os begge..

Anmeld

27. november 2013

Anonym101

Mor11 skriver:

Hvordan går det i dag?

Anmeld

27. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
SJN skriver:

Hvordan går det i dag?

stadig blod. Dog lidt mindre end de andre dage synes jeg. Men der er stadig små klumper af og til har dog ikke smerter, andet end hvad der ligeså godt kunne være ligamentsmerter. Til gengæld er mine brystspændinger helt væk 

Anmeld

27. november 2013

Anonym101

Mor11 skriver:

stadig blod. Dog lidt mindre end de andre dage synes jeg. Men der er stadig små klumper af og til har dog ikke smerter, andet end hvad der ligeså godt kunne være ligamentsmerter. Til gengæld er mine brystspændinger helt væk 

Æv. Hvornår skulle du få svar fra lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.