Hjælp! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
21 svar
9 synes godt om
25. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hjælp mig lige, nu bliver jeg sgu bange!

i forgårs da jeg tørrede mig var der en slimet klat med lidt blod i. Tænkte ikke videre over det. til morges vågner jeg med lidt ømhed omkring blæren, og tænker det er fordi jeg skal tisse meget. Da jeg tørrer mig er der brunrødt lyst blod på papiret. Nu har jeg været på toilet igen og der er lyserødt på papiret samt jeg har tyngen forneden ligesom ved mens, og lidt øm over lænden.! 

hvad betyder nu det? Er det ved at gå galt eller? Går allerede og forbereder oppe i hovedet hvad jeg skal sige til dem der ved det, hvis det er en sa 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

SD21

Mor11 skriver:

i forgårs da jeg tørrede mig var der en slimet klat med lidt blod i. Tænkte ikke videre over det. til morges vågner jeg med lidt ømhed omkring blæren, og tænker det er fordi jeg skal tisse meget. Da jeg tørrer mig er der brunrødt lyst blod på papiret. Nu har jeg været på toilet igen og der er lyserødt på papiret samt jeg har tyngen forneden ligesom ved mens, og lidt øm over lænden.! 

hvad betyder nu det? Er det ved at gå galt eller? Går allerede og forbereder oppe i hovedet hvad jeg skal sige til dem der ved det, hvis det er en sa 

Det behøver ikke nødvendigvis være en SA. Man kan godt bløde uden det betyder noget og så længe du ikke har mange mens smerter, ville jeg ikke være så nervøs
Hvor langt er du henne?

Anmeld

25. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
SD21 skriver:

Det behøver ikke nødvendigvis være en SA. Man kan godt bløde uden det betyder noget og så længe du ikke har mange mens smerter, ville jeg ikke være så nervøs
Hvor langt er du henne?

Har ikke mange smerter, kun lidt stikken og jagen. 

Er 5+4

Anmeld

25. november 2013

Bak

Mor11 skriver:

Kan det være en blærebetændelse?
Prøv at ringe til lægen. De vil i hvert fald kunne vejlede dig og muligvis undersøge for blædebetændelse.

Anmeld

25. november 2013

Rikke S

Jeg ville få testet min urin hos lægen, hvis jeg var dig ( hvis du har en urinvejsinfektion, skal du have penicillin) - og så vil jeg fortælle at de fleste gravide oplever øget udflåd (sommetider er mit også klart som fx æggehvide eller hårgelé) og ca 20 % oplever blødninger, uden at det har indflydelse på graviditeten - bed din læge om at måle dit hcg, så I kan se om det er faldende

Håber det bare er en lille infektion og en pletblødning

Anmeld

25. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rikke S skriver:

Jeg ville få testet min urin hos lægen, hvis jeg var dig ( hvis du har en urinvejsinfektion, skal du have penicillin) - og så vil jeg fortælle at de fleste gravide oplever øget udflåd (sommetider er mit også klart som fx æggehvide eller hårgel&eacute og ca 20 % oplever blødninger, uden at det har indflydelse på graviditeten - bed din læge om at måle dit hcg, så I kan se om det er faldende

Håber det bare er en lille infektion og en pletblødning

Tak for svar. Det er frisk blod der bliver ved at komme nu. Ikke i store mængder, men der er hele tiden lidt blod når jeg tørrer. :-( 

havde det slet ikk i første graviditet, så jeg har det virkelig skidt med det. 

Vil ringe til lægen og høre ad. Vil man egentlig kunne se på en scanning om det er gået til? 

Anmeld

25. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Bak skriver:

Kan det være en blærebetændelse?
Prøv at ringe til lægen. De vil i hvert fald kunne vejlede dig og muligvis undersøge for blædebetændelse.

Har lige ringet til lægen og har fået tid om en time ca.  For at det er helt harmløst. 

Anmeld

25. november 2013

Bak

Mor11 skriver:

Har lige ringet til lægen og har fået tid om en time ca.  For at det er helt harmløst. 

Godt, du ringede! for din lille spire bliver derinde

Anmeld

25. november 2013

Pcokate

Mor11 skriver:

Anmeld

25. november 2013

salix

for godt nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.