Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hey Kvinder... Jeg ved virkelig ikke hvor jeg skal starte..Hvis nogle genkender mig.. så lad venligst vær med at nævne mig Men kort fortalt..- Jeg har et barn fra tidligere forhold..- Vores aftaler igennem Statsamtet ligger sådan at han har barnet hver anden weekend.- Han betaler børnebidrag direkte til mig (ik igennem amtet).Men NU ligger det sådan at han har fået en dom, og skal ind og sidde.Han har ikke selv nævnt det for mig (og håber han gør inden ugen er omme, da han kun har få dage ude nu !).Men hva skal jeg gøre.. ?! Får jeg så ik børnebidrag den tid han sidder inde ?Hvad skal jeg sige til barnet ? Help ..Har ingen jeg kan snakke med om dette, da der ik er mange der må vide noget..Og jeg har ikke nogle tætte veninder
Hey Kvinder... Jeg ved virkelig ikke hvor jeg skal starte..Hvis nogle genkender mig.. så lad venligst vær med at nævne mig Men kort fortalt..- Jeg har et barn fra tidligere forhold..- Vores aftaler igennem Statsamtet ligger sådan at han har barnet hver anden weekend.- Han betaler børnebidrag direkte til mig (ik igennem amtet).Men NU ligger det sådan at han har fået en dom, og skal ind og sidde.Han har ikke selv nævnt det for mig (og håber han gør inden ugen er omme, da han kun har få dage ude nu !).Men hva skal jeg gøre.. ?! Får jeg så ik børnebidrag den tid han sidder inde ?Hvad skal jeg sige til barnet ? Help ..Har ingen jeg kan snakke med om dette, da der ik er mange der må vide noget..Og jeg har ikke nogle tætte veninder
mht. børnebidrag, så gå ind på borger.dk, der kan du søge om at få pengene direkte fra udbetaling.dk...så skal de nok få farmand til at betale senere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128