til jer der sover på maven hvornår kunne i ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

M (:

VIPpigen skriver:

Åh, jeg var vidst over uge 20 før jeg stoppede. Jeg har så svært ved af falde i søvn hvis jeg ikke kan sove på maven. Jeg var heller ikke så stor før jeg faktisk kom længere hen. Men til sidst blev det den der halvt på siden, halvt på maven, hvor at det øverste ben blev trukket lidt op for at ligge behageligt. Den første nat efter jeg havde født so. Jeg på maven, og nøj, jeg har ALDRIG sovet så godt, selvom jeg var oppe hver 3 time for at malke ud, og kigge forbi neo til min datter

Haha, jeg sov totalt dårligt den 2. nat efter fødslen (sov slet ikke den 1. nat) trods jeg ENDELIG kunne ligge på maven - men dutterne var bare alt for ømme af mælk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

jamen er det ikk skadeligt for barnet? har altid haft den ide at ligeså snart maven buler lidt ud så skal man passe på

Anmeld

24. november 2013

VIPpigen

M (: skriver:

Haha, jeg sov totalt dårligt den 2. nat efter fødslen (sov slet ikke den 1. nat) trods jeg ENDELIG kunne ligge på maven - men dutterne var bare alt for ømme af mælk!

Haha. Her kom det først dagen efter sådan rigtig med mælk, men det tog noget tid, syntes det var svært at få den stimulering når man ikke var sammen med sit barn.

Lilje er født om formiddagen, og veerne begyndte dagen før, og bed godt til i løbet af natten selvom jeg havde fået et skud smertestillende, så den nat sov jeg ikke meget, og var total rundt på gulvet over at min datter lå på neo, og jeg stadig på fødegangen, så slappe af kunne jeg heller ikke rigtig. Så da jeg ramte puden den aften, da faldt jeg bare om

Anmeld

24. november 2013

M (:

VIPpigen skriver:

Haha. Her kom det først dagen efter sådan rigtig med mælk, men det tog noget tid, syntes det var svært at få den stimulering når man ikke var sammen med sit barn.

Lilje er født om formiddagen, og veerne begyndte dagen før, og bed godt til i løbet af natten selvom jeg havde fået et skud smertestillende, så den nat sov jeg ikke meget, og var total rundt på gulvet over at min datter lå på neo, og jeg stadig på fødegangen, så slappe af kunne jeg heller ikke rigtig. Så da jeg ramte puden den aften, da faldt jeg bare om

Der er vi nok lidt i samme båd; min søn er præmatur og fik sonde, så her var det også malkemaskinen, der måtte ordne stimuleringen..  

Min søn er født 23.24 og var totalt høj bagefter så kunne ikke sove. Min kæreste blev sendt hjem kl 04, fordi jeg skulle sove på delestue på barselsgangen (SÅ RINGE), så jeg turde ikke sove i frygt for, at han ville stoppe med at trække vejret.. 

Anmeld

24. november 2013

VIPpigen

M (: skriver:

Der er vi nok lidt i samme båd; min søn er præmatur og fik sonde, så her var det også malkemaskinen, der måtte ordne stimuleringen..  

Min søn er født 23.24 og var totalt høj bagefter så kunne ikke sove. Min kæreste blev sendt hjem kl 04, fordi jeg skulle sove på delestue på barselsgangen (SÅ RINGE), så jeg turde ikke sove i frygt for, at han ville stoppe med at trække vejret.. 

Ej... Øv altså. Så sover man ikke godt. Min mand fik lov til at blive, mod betaling. Det blev faktisk ret dyrt. Han skulle både betale for overnatning, og mad.

Men 14 dage ca efter fødslen blev vi flyttet på mor/barn stue på neo, og der måtte han overnatte gratis

Malkemaskiner er en god ide, selv om man føler sig lidt som en ko Men de stimulere bare ikke særlig godt. Men de gør deres arbejde

Anmeld

25. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Tak for svar alle sammen håber jeg kan få lov at ligge på maven lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.