til jer der sover på maven hvornår kunne i ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
ja til jer der sover bedst på maven hvornår kunne i ikke det mere jeg sover bare bedst på maven jeg er 20+0 idag og det kan stadig godt lige lade sig gøre men ligger nu lidt mere til den ene side da maven begynder at fylde lidt så der går nok ikke længe endnu før jeg må give mig

Hvad med jer hvornår kunne i ikke ligge på maven mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

justagirl

anna111 skriver:

ja til jer der sover bedst på maven hvornår kunne i ikke det mere jeg sover bare bedst på maven jeg er 20+0 idag og det kan stadig godt lige lade sig gøre men ligger nu lidt mere til den ene side da maven begynder at fylde lidt så der går nok ikke længe endnu før jeg må give mig

når jeg ligger på maven, kan jeg mærke en ja hvad kalder man det.... aflang klump som gør ondt.. så må gi mig og ligge mig på siden eller ryggen.. min jm siger det er min lille pige som fylder :I og det ville være synd at blive ved når jeg kan mærke hende og det gør lidt ondt.. så det stoppede jeg med.. har ikke sovet på maven siden 17+ .. men kan stadig men det er halv på maven og halvt på siden

Anmeld

24. november 2013

Vilgerneværegravid

Jeg er i 29.uge og sover halvt på maven/halvt på siden. Jeg ligger på maven, men med et ben bøjet, så jeg ikke ligger tungt på maven. Jeg kan ikke ligge helt på maven mere og har ikke kunnet det siden uge 20-21. Er bange for at baby bliver trykket/det er behageligt for hende. Desuden er det heller ikke rart for mig mere - men glæder mig til jeg kan igen

Anmeld

24. november 2013

Kamulla

årh var 16 uger henne tror jeg.. det var bare ubehageligt... havde ikke rigtig nogen mave men havde ubehag så da jeg havde født ELSKEDE jeg bare at kunne trille om på maven igen

Anmeld

24. november 2013

Anonym101

anna111 skriver:

Puha, jeg fik kvalme og det nev nederst i maven ved 12. uge

Jeg savner sådan at ligge på maven, prøver mig også frem indimellem men må desværre opgive!

Anmeld

24. november 2013

VIPpigen

Åh, jeg var vidst over uge 20 før jeg stoppede. Jeg har så svært ved af falde i søvn hvis jeg ikke kan sove på maven. Jeg var heller ikke så stor før jeg faktisk kom længere hen. Men til sidst blev det den der halvt på siden, halvt på maven, hvor at det øverste ben blev trukket lidt op for at ligge behageligt. Den første nat efter jeg havde født so. Jeg på maven, og nøj, jeg har ALDRIG sovet så godt, selvom jeg var oppe hver 3 time for at malke ud, og kigge forbi neo til min datter

Anmeld

24. november 2013

mommy1991

anna111 skriver:

Altså jeg lå næsten på maven indtil jeg fødte. Jeg havde bare det ene ben trukket op til siden, så kunne det sagtens lade sig gøre og det var så dejligt!!

Anmeld

24. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

hvor langt er man før man ikk må sove på maven længere?

Anmeld

24. november 2013

M (:

anna111 skriver:

Jeg sov halvt på maven/halvt på siden indtil jeg fødte 36+ (: 

Anmeld

24. november 2013

M (:

anunym skriver:

hvor langt er man før man ikk må sove på maven længere?

Man må indtil det bliver ubehageligt. Så hvis det er rart at sove på maven, når du er 40+, så er det helt ok (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.