Mælk under graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

Mother-love

Tulipan skriver:

Hej dejlige damer
Lige et spørgsmål til jer der allerede er mødre
Jeg er begyndt at lække mælk, især om natten. Er 21+2 i dag..

Hvor meget mælk havde I under jeres graviditeter og hvordan passede det med hvor meget I havde bagefter da I faktisk skulle bruge det til at amme med

Jeg er ikke bange for at jeg "bruger det op", men jeg forstår bare ikke hvorfor jeg allerede har så meget

Jeg har stemt blankt. For jeg havde kun en smugle råmælk tilsidst i min graviditet. Og der gik 4 dage før mælken var løbet til. Det kørte fint i en uge men så fik jeg mindre og mindre mælk. Og Isabella blev flaskebarn da hun var ca en mdr gammel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Clisolka

I begge mine graviditeter har jeg lækket råmælk inden fødslen og har ikke haft meget mælk efter fødslen... 

Denne gang stoppede mælken i brystet allerede da knægten var 5 uger gammel (jeg har diabetes hvilket har en stor skyld i amningen) 

Anmeld

26. november 2013

Tulipan

Babymor1013 skriver:

I begge mine graviditeter har jeg lækket råmælk inden fødslen og har ikke haft meget mælk efter fødslen... 

Denne gang stoppede mælken i brystet allerede da knægten var 5 uger gammel (jeg har diabetes hvilket har en stor skyld i amningen) 

Øv det var da surt.
Håber ikke jeg får det på samme måde

Anmeld

26. november 2013

Tulipan

SjeBets skriver:

Jeg lækkede voldsomt med nr 2 . Der var intet med nr 1 men det kom lige efter fødslen. Og har lækket lidt her den sidste mdr af graviditet med nr 3. Har haft rigeligt til de to første

Det er da dejligt at du har mælk nok
Det er mest det der er min bekymring selvom det her lækkeri godt nok er træls, så er det andet trods alt vigtigere

Anmeld

26. november 2013

Clisolka

Tulipan skriver:

Øv det var da surt.
Håber ikke jeg får det på samme måde

Ja, jeg ville vildt gerne have fuldammet ham denne gang, men jeg passede ikke på min diabetes, så mælken forsvandt stille og roligt 

Anmeld

26. november 2013

Tulipan

Babymor1013 skriver:

Ja, jeg ville vildt gerne have fuldammet ham denne gang, men jeg passede ikke på min diabetes, så mælken forsvandt stille og roligt 

Øv det er ærgerligt at sådan noget skal have indflydelse på om man laver mælk eller ej, men det har det jo desværre.
Så længe han har fået lidt har han jo fået lidt antistoffer og det er da bedre end ingenting overhovedet

Anmeld

26. november 2013

Clisolka

Tulipan skriver:

Øv det er ærgerligt at sådan noget skal have indflydelse på om man laver mælk eller ej, men det har det jo desværre.
Så længe han har fået lidt har han jo fået lidt antistoffer og det er da bedre end ingenting overhovedet

Ja, men så blev jeg det klogere - det havde overlægen ikke lige fået fortalt mig, desværre  Husk bare at spise, sove og slappe af 

Anmeld

26. november 2013

Ka+Ma=Be

Jeg lækkede ikke under min graviditet,  men havde masser af mælk efterfølgende og ammede i 13 måneder (har derfor stemt blankt)

Anmeld

27. november 2013

modesty

Jeg havde intet mælk i graviditeten, men jeg havde fint med mælk efterfølgende og ammede i et år.

Anmeld

27. november 2013

Trekløver(:

Jeg lækkede ikke mælk, da jeg var gravid, men efter jeg havde født var der massere råmælk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.