Mælk under graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan passede jeres mælk før fødslen med efter fødslen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.298 visninger
21 svar
5 synes godt om
24. november 2013

Tulipan

Hej dejlige damer
Lige et spørgsmål til jer der allerede er mødre
Jeg er begyndt at lække mælk, især om natten. Er 21+2 i dag..

Hvor meget mælk havde I under jeres graviditeter og hvordan passede det med hvor meget I havde bagefter da I faktisk skulle bruge det til at amme med

Jeg er ikke bange for at jeg "bruger det op", men jeg forstår bare ikke hvorfor jeg allerede har så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

mommy1991

Tulipan skriver:

Hej dejlige damer

Hvor meget mælk havde I under jeres graviditeter og hvordan passede det med hvor meget I havde bagefter da I faktisk skulle bruge det til at amme med

Jeg er ikke bange for at jeg "bruger det op", men jeg forstår bare ikke hvorfor jeg allerede har så meget

Jeg lækkede ikke under graviditeten, men så snart jeg havde født var der masser af råmælk til ham

Anmeld

24. november 2013

Anonym101

Tulipan skriver:

Hej dejlige damer

Uha mine begyndte allerede at lække i uge 16, meget irriterende. Nu i er jeg 27+3 bruger jeg ammeindlæg

Anmeld

24. november 2013

De3Guldklumper

Tulipan skriver:

Hej dejlige damer

Jeg har stemt blankt da jeg ikke har lækket i nogen af graviditeterne men det gør jeg så tilgengæld for fuld skrue når jeg har født

Anmeld

24. november 2013

tarkoflen

Hmm jeg lækkede ikke under graviditeten og gør det stort set aldrig stadig, men jeg har fint med mælk til Thea og har hele tiden haft det jeg fuldammede de første 6 måneder og nu får hun to hovedmåltider og et mellemmåltid skemad og resten er amning

Anmeld

24. november 2013

Annemette07

Tulipan skriver:

Hej dejlige damer

Jeg så kun få dråber i hele min graviditet(kan tælles på en hånd) men jeg ammer fuldt ud nu og min søn er knap seks uger nu, og jeg har faktisk massere af mælk :-)

Var ellers lidt nervøs fordi mange jeg kender der har været gravide har haft ok med mælk under graviditeten :-)

Anmeld

24. november 2013

Annemette07

Pylle3 skriver:

Jeg har stemt blankt da jeg ikke har lækket i nogen af graviditeterne men det gør jeg så tilgengæld for fuld skrue når jeg har født

Du er ikke den eneste med det problem. :-( jeg er også utæt ved brysterne, endda en del faktisk :-(

Anmeld

24. november 2013

Victoria2013

Jeg havde en smule råmælk fra uge 19 i graviditeten, men slet ikke sådan så jeg lækkede, heller ikke nærmere på terminen. Og må sige jeg har haft rigeligt med mælk lige siden det "løb til" efter fødslen - det er jo lige så hun bliver spulet i munden og kløjs i det stadig og hun er snart 6 mdr

Anmeld

26. november 2013

Tulipan

Du er ikke den eneste med det problem. :-( jeg er også utæt ved brysterne, endda en del faktisk :-(

Det er da træls at det er et problem :/ Men i det mindste har du mælk nok

Anmeld

26. november 2013

SjeBets

Jeg lækkede voldsomt med nr 2 . Der var intet med nr 1 men det kom lige efter fødslen. Og har lækket lidt her den sidste mdr af graviditet med nr 3. Har haft rigeligt til de to første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.