Gik tiden hurtigt 2. Gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

MMOGM

Mor til Ella skriver:

Her snegler tiden sig afsted 2. gang.

Kvalme er bare lort med lort på, kan slet ikke overskue hvis det ikke snart bliver bedre

Øv  Heldigvis har jeg kun meget lidt kvalme, når jeg ikke spiser regelmæssigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

MMOGM

et-ønske skriver:

Jeg synes tiden snegler sig afsted.... På nøjagtig samme måde som i første graviditet - men jeg er også en meget utålmodig sjæl

Haha det plejer jeg faktisk også at være  Men tror det er fordi jeg har noget at koncentrere mig om denne gang 

Anmeld

24. november 2013

MMOGM

Maria&Lukas skriver:

Tiden flyver afsted (: det er helt vildt, snart kun 3 måneder tilbage (:

Samme her, tiden flyver. Synes lige jeg har testet positiv 

Dejligt med så lidt tid igen 

Anmeld

24. november 2013

MMOGM

Maja84 skriver:

Jeg synes det gik hurtigere og det samme nu, er allerede 6+6 og synes de sidste par uger er gået stærkt, fra da jeg først vidste besked og til nu glæder mig meget, men kan godt mærke det er prøvet før og der ikke er samme magi, men at det føles anderledes ser nok mere frem til sidste halvdel af graviditeten

Ja jeg ser også frem til at man mærker liv og sådan  Så tror jeg det bliver mere virkeligt 

Men synes også bestemt at tiden er fløjet 

Anmeld

24. november 2013

MMOGM

LMX skriver:

Jeg venter en pige som er nr 4 i rækken. Jeg er godt halvvejs og synes det går vildt stærkt denne gang.

Må være fordi jeg har det virkelig godt dennegang mod 3 ret skidte graviditeter før. Og så fordi min datter på 9mdr jo kræver en masse dejlig opmærksomhed. Så går tiden hurtigt 

Ja det er så fantastisk 

Anmeld

24. november 2013

MMOGM

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

De første 30-35 uger gjorde ja men så ramte man muren hvor det bare gik laaaaaannngsomt

Kunne jeg godt forestille mig, det er også der hvor man virkelig er begyndt at blive utålmodig og vil møde sin lille bebs 

Anmeld

24. november 2013

Happiness

Jep! Synes lige jeg har tisset på en pind! Og er altså 26+6, så det passer nok ikke helt

Anmeld

24. november 2013

Clisolka

MMOGM skriver:

Synes i at jeres 2. Graviditet gik hurtig?

synes selv tiden er gået mega hurtigt indtil videre, hvor tiden sneglede sig afsted med min første 

Aaaaaaaaalt for hurtigt!! Jeg nåede dårligt at nyde graviditeten før barslen stod for døren...

Nu synes jeg lige at jeg har født, men knægten bliver 11 uger på torsdag  Jeg kan slet ikke følge med 

Anmeld

24. november 2013

Lukas&Liam<3

MMOGM skriver:

Samme her, tiden flyver. Synes lige jeg har testet positiv 

Dejligt med så lidt tid igen 

Det er dejligt det går så hurtigt, sidst kunne man slet ikke vente og tiden gik alt for langsomt (:

Anmeld

24. november 2013

ette1987

Både og.. Når jeg tænker der er 14 uger igen, så føles det som lææænge! Men når jeg så tænker vi bare skal igennem december og januar, og så er vi ved at være der synes jeg det er snart. Så den formulering holder jeg fast i Første gang sneglede tiden sig afsted, da jeg var gravid, men ser jeg tilbage er tiden jo bare fløjet afsted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.