Gik tiden hurtigt 2. Gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
29 svar
5 synes godt om
24. november 2013

MMOGM

Synes i at jeres 2. Graviditet gik hurtig?

synes selv tiden er gået mega hurtigt indtil videre, hvor tiden sneglede sig afsted med min første 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Aabye

Her gik tiden langsomt ved nr 2.. Men jeg led også af en forfærdelig bækkenløsning.. :/

Anmeld

24. november 2013

2babygirls

MMOGM skriver:

synes selv tiden er gået mega hurtigt indtil videre, hvor tiden sneglede sig afsted med min første 

De første tre mdr var jeg skidt, så der synes jeg ikke det gik hurtigt, men ellers jo.. Også fordi der er to børn at give opmærksomhed, og nu er min baby næsten 10 mdr

Anmeld

24. november 2013

De3Guldklumper

Ja tiden fløj afsted i 2 og nu 3 graviditet.

Anmeld

24. november 2013

MMOGM

Aabye skriver:

Her gik tiden langsomt ved nr 2.. Men jeg led også af en forfærdelig bækkenløsning.. :/

Øv, ja så er det ikke sjovt 

Anmeld

24. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MMOGM skriver:

jeg synes det er gået langsomt i denne graviditet, men det er nok også fordi det hurtigt kunne ses at jeg var gravid med sønnen, men denne gang var jeg 18-19 uger før man kunne se noget...

Denne gang bliver knægten, der er næsten 6 år, også ved med at spørge hvornår baby kommer... 

Anmeld

24. november 2013

MMOGM

2babygirls skriver:

De første tre mdr var jeg skidt, så der synes jeg ikke det gik hurtigt, men ellers jo.. Også fordi der er to børn at give opmærksomhed, og nu er min baby næsten 10 mdr

Ja, jeg koncentrere mig også virkelig meget om min søn, inden der kommer en mere som også skal have opmærksomhed 

Men ja, tiden går så hurtigt, og man skal virkelig huske at nyde den 

Anmeld

24. november 2013

MMOGM

Pylle3 skriver:

Ja tiden fløj afsted i 2 og nu 3 graviditet.

Dejligt at hører 

Og stort tillykke! 

Anmeld

24. november 2013

MMOGM

Ms.Sunshine skriver:

jeg synes det er gået langsomt i denne graviditet, men det er nok også fordi det hurtigt kunne ses at jeg var gravid med sønnen, men denne gang var jeg 18-19 uger før man kunne se noget...

Denne gang bliver knægten, der er næsten 6 år, også ved med at spørge hvornår baby kommer... 

Haha han er ligeså utålmodig som sin mor  Hvor lyder det skønt at han også glæder sig 

Anmeld

24. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MMOGM skriver:

Haha han er ligeså utålmodig som sin mor  Hvor lyder det skønt at han også glæder sig 

ja... han mener så at det bliver en dreng der skal hedde Victor - selvom han selv hedder det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.