Frk. Himmelblå skriver:
Husk nu, at det er ikke det lille nye liv (jeres kommende barn), som din mand har noget i mod. Det vil han jo elske ubetinget, når det er her! Det var idéen om at blive far igen, han var i mod. Det var dét, han ikke ønskede. Det betyder jo på ingen måde, at han vil bryde sig mindre om jeres andet barn.

Præcis... Det var nok også forkert formuleret. Han sagde i går at selvfølgelig skulle vi nok klare det, og han ville heller ikke en abort, for det var jo et mirakel. Det er præcis det med at blive far igen, bleer, natteroderi, skrigeri, og at han havde nogen planer som han havde håbet at kunne udføre igennem de næste par år med sin hobby, som nu nok må slækkes lidt på. Jeg vil gøre alt for ham, og er lykkelig over at vi er enige. Jeg havde allerede taget spørgere på forskud (så bliver man som oftest positivt overrasket) og havde næsten set vi skulle sælge hus, skilles, og det hele...
Jeg ved han ofre en masse for os nu, og jeg kan kun elske ham endnu højre, og jeg ved at lige meget hvad vi skal igennem af ting og sager, både nu, og i fremtiden, så kan vi klare det

Anmeld