Hvad du ønsker skal du få!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

En lille Update...

Jeg svingede en tur forbi lægen i går for at få det bekræftet, og selvfølgelig er den god nok. Snakkede med manden om det herhjemme, og vi er heldigvis enige om at den lille ikke skal fjernes. Går det galt, så er det sådan, og ellers skal vi være forældre igen til sommer. 

Der er en masse planer for manden som skal rykkes, men vi skal nok klare det. Det må være et sejlivet lille spir vi venter.

Jeg håber for alt i verden at vi klare de næste 7 uger uden problemer, er kun 5+0 i dag, ifølge lægen.

Men derfor er det stadig lidt blandet følelser man sidder med, når jeg virkelig ønsker det her barn, men jeg også ved at far, acceptere det fordi det er en upser, men han havde helst været det foruden.

Husk nu, at det er ikke det lille nye liv (jeres kommende barn), som din mand har noget i mod. Det vil han jo elske ubetinget, når det er her! Det var idéen om at blive far igen, han var i mod. Det var dét, han ikke ønskede. Det betyder jo på ingen måde, at han vil bryde sig mindre om jeres andet barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Husk nu, at det er ikke det lille nye liv (jeres kommende barn), som din mand har noget i mod. Det vil han jo elske ubetinget, når det er her! Det var idéen om at blive far igen, han var i mod. Det var dét, han ikke ønskede. Det betyder jo på ingen måde, at han vil bryde sig mindre om jeres andet barn.

Præcis... Det var nok også forkert formuleret. Han sagde i går at selvfølgelig skulle vi nok klare det, og han ville heller ikke en abort, for det var jo et mirakel. Det er præcis det med at blive far igen, bleer, natteroderi, skrigeri, og at han havde nogen planer som han havde håbet at kunne udføre igennem de næste par år med sin hobby, som nu nok må slækkes lidt på. Jeg vil gøre alt for ham, og er lykkelig over at vi er enige. Jeg havde allerede taget spørgere på forskud (så bliver man som oftest positivt overrasket) og havde næsten set vi skulle sælge hus, skilles, og det hele...

Jeg ved han ofre en masse for os nu, og jeg kan kun elske ham endnu højre, og jeg ved at lige meget hvad vi skal igennem af ting og sager, både nu, og i fremtiden, så kan vi klare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.