hvordan er det med Rhesus neg. og SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
16 svar
3 synes godt om
23. november 2013

mogms

Jeg rhesus neg og er igang med SA - skal jeg have et stik inden vi prøver at blive gravide igen. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

De3Guldklumper

mogms skriver:

Jeg rhesus neg og er igang med SA - skal jeg have et stik inden vi prøver at blive gravide igen. ?

Er også rhesus neg men har aldrig fået et stik udover lige når jeg har født. Denne gang har jeg fået taget blodprøver for at fastsætte barnets blodtype så de kan spare på vaccinerne.

Hvor langt var du henne?

Anmeld

24. november 2013

mogms

Pylle3 skriver:

Er også rhesus neg men har aldrig fået et stik udover lige når jeg har født. Denne gang har jeg fået taget blodprøver for at fastsætte barnets blodtype så de kan spare på vaccinerne.

Hvor langt var du henne?

6+0 - 6+6 ish, jeg aner ikke hvornår det tæller fra. Og jeg bløder stadig.

Anmeld

24. november 2013

De3Guldklumper

mogms skriver:

6+0 - 6+6 ish, jeg aner ikke hvornår det tæller fra. Og jeg bløder stadig.

Fandt lige denne - det ser ud til at du skal have en vaccination

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index .php?option=laessvar&kat=GRAVIDITET&id=114 69

Anmeld

24. november 2013

Pinkrose

mogms skriver:

Det skal du , har jeg ihvertfald skulle have

Anmeld

27. november 2013

LinLin

mogms skriver:

Ja det skal du. Een af de mange glæder ved at være rh. Neg.

Anmeld

27. november 2013

Babiesontheway

mogms skriver:

Nej, det vil jeg ikke mene, da jeg er rhesus negativ og gik igennem en sa tidligere på året, og jeg fik intet stik. 

Jeg har lige fået mit stik i uge 28 i denne graviditet for at sikre fremtidige graviditeter fik jeg at vide  og skal så have et inden 24 el 48 timer når jeg har født :-)

Anmeld

27. november 2013

Babiesontheway

Og fik stikket da begge mine drenge er positive 

Anmeld

27. november 2013

mogms

Jeg har snakket med lægen Hun siger jeg skal bare have et stik inden uge 8 af en ny graviditet.

Men jeg spørger lige igen når jeg har en tid ved lægen næste fredag.

Anmeld

27. november 2013

Mor til Ella

mogms skriver:

Hmm havde en sa i sep og er selv negativ, og jeg har ikke fået noget stik, eller blevet vejledt der omkring.

Men nu bliver jeg da helt bekymret for om det kan skade det barn jeg nu venter er 11 uger henne

Tror lige jeg giver min læge et kald imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.