Samværsweekend hos faderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2013

Mamalou

AnthonsMor skriver:

Jeg skal have min første friweekend som enlig mor i morgen.. Godt nok er det kun 1 overnatning, men min søns far henter ham om formiddagen i morgen og kommer først med ham efter aftensmad søndag, så jeg har jo oceaner af tid, kun til mig!

Jeg har sørget for, at arrangere med nogle venner at vi skal hygge og evt. i byen, fordi jeg simpelthen ikke er klar til at sidde alene hjemme i min nye lejlighed uden min søn, endnu.. 
Så jeg tror jeg kommer til at nyde min fritid i morgen og søndag

Også med god samvittighed, fordi jeg ved, at min søn og hans far elsker hinanden uden sammenligning!

Det er en god plan at lave aftaler på friweekenderne i starten. Jeg havde det også svært i starten, hvor alting var svært, så for mig har det taget tid at komme hertil, hvor jeg nyder en weekend kun for mig selv. Jeg tror du vil mærke hvor godt det har været for dig, når din søn kommer hjem igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

AnthonsMor

Mamalou skriver:

Det er en god plan at lave aftaler på friweekenderne i starten. Jeg havde det også svært i starten, hvor alting var svært, så for mig har det taget tid at komme hertil, hvor jeg nyder en weekend kun for mig selv. Jeg tror du vil mærke hvor godt det har været for dig, når din søn kommer hjem igen.

Jeg har også planer om at hele søndag, indtil en time inden Anthon kommer hjem, kommer til at foregå enten i min seng eller på min sofa - så jeg virkelig kan lade op og være klar til at han kommer hjem og terroriserer hele hjemmet igen

Jeg glæder mig til, at jeg med et smil kan aflevere ham til sin far også bare nyde weekenden alene, uden planer og bare slappe af..

Anmeld

13. december 2013

Mamalou

AnthonsMor skriver:

Jeg har også planer om at hele søndag, indtil en time inden Anthon kommer hjem, kommer til at foregå enten i min seng eller på min sofa - så jeg virkelig kan lade op og være klar til at han kommer hjem og terroriserer hele hjemmet igen

Jeg glæder mig til, at jeg med et smil kan aflevere ham til sin far også bare nyde weekenden alene, uden planer og bare slappe af..

Der skal du nok komme til, det tager tid.

Hvor gammel er din søn?

Anmeld

13. december 2013

AnthonsMor

Mamalou skriver:

Der skal du nok komme til, det tager tid.

Hvor gammel er din søn?

Han er kun 9 måneder.. 

Derfor starter vi "kun" ud med en enkelt overnatning, af hensyn til ham

Anmeld

14. december 2013

LinLin

Mamalou skriver:

Jeg kan godt forstå dig. Selvom jeg nok ville foretrække at have en familie, så nyder jeg friweekenderne inkl at kunne sove længe

Kunne man ikke have begge dele?

Anmeld

14. december 2013

kesuh

Mamalou skriver:

Kære enlige mødre og fædre.

Så er sønnen igen hos sin far, hvor han skal være til i morgen eftermiddag. Jeg vil lyve hvis jeg sagde, at jeg ikke nyder det. Jeg fik pakket julegaver ind i går aftes, ordnet lidt praktisk, gik sent i seng. I dag sov jeg til jeg selv vågnede. Jeg har været en tur inde i byen, fået æbleskiver og pepsi max til frokost og nu flader jeg den på sofaen med dynen og baby.dk. 

Hvad med jer? Kan I nyde jeres "fri-weekender" og sørger I for også at gøre noget for jer selv? 

God weekend

Kh. Louise

Selvfølgelig gør jeg det. Godt nok har jeg ham 7/7, men det er sjældent jeg egentlig udfører det der "selvforkælelses noget"

Ellers de weekender hvor jeg er fri, det minder meget om det du har beskrevet der.

Vågner på et eller andet tidspunkt. Ordne det praktiske. Ud og gå en tur eller en tur til Rosengaard i Odense og flakke lidt rundt og så tilbage igen og flade ud. 

men truth be told, nøj hvor er det møg hamrende kedeligt i længden 

Til gengæld onsdag var et dejligt afbræk med Hobbitten del 2 

Anmeld

14. december 2013

Mamalou

LinLin skriver:

Kunne man ikke have begge dele?

Det kan man da

Anmeld

14. december 2013

Mamalou

AnthonsMor skriver:

Han er kun 9 måneder.. 

Derfor starter vi "kun" ud med en enkelt overnatning, af hensyn til ham

Det er klart! Vi startede også stille ud med Villads. Han var lige fyldt et år, da vi gik fra hinanden

Anmeld

14. december 2013

Mamalou

kesuh skriver:

Selvfølgelig gør jeg det. Godt nok har jeg ham 7/7, men det er sjældent jeg egentlig udfører det der "selvforkælelses noget"

Ellers de weekender hvor jeg er fri, det minder meget om det du har beskrevet der.

Vågner på et eller andet tidspunkt. Ordne det praktiske. Ud og gå en tur eller en tur til Rosengaard i Odense og flakke lidt rundt og så tilbage igen og flade ud. 

men truth be told, nøj hvor er det møg hamrende kedeligt i længden 

Til gengæld onsdag var et dejligt afbræk med Hobbitten del 2 

Jeg er helt enig med dig i, at det er kedeligt i længden. Nok mere for dig end mig, jeg undvære kun min søn i to dage af gangen Jeg tror det er vigtigt at gøre noget for sig selv. Om det så er en date med sofaen, bio eller bytur det er underordnet, bare man lader op

Anmeld

14. december 2013

AnthonsMor

Mamalou skriver:

Det er klart! Vi startede også stille ud med Villads. Han var lige fyldt et år, da vi gik fra hinanden

Var han også meget mærket af det?

Jeg synes Anthon er blevet meget mere pyller osv. efter Daniel gik fra mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.