Samværsweekend hos faderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2013

Gittemor09

Mamalou skriver:

Er det ikke hårdt ikke at kunne trække stikket ud engang i mellem? Altså når du er alene om det? 

jo, det er meget hårdt til tider...

man kan jo ikke have det frirum som andre har... for man er på 24/7...

og vi er lige inde i en periode at når lillebror sover er storesøster vågen, og når hun endelig falder i søvn, så vågner han igen...

men jeg får det bedste ud af det når de så endelig begge sover, og kan sætte mig og se en film eller noget

men jo, tror bestemt alle har brug for en pause.. inkl. mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Kære enlige mødre og fædre.

Så er sønnen igen hos sin far, hvor han skal være til i morgen eftermiddag. Jeg vil lyve hvis jeg sagde, at jeg ikke nyder det. Jeg fik pakket julegaver ind i går aftes, ordnet lidt praktisk, gik sent i seng. I dag sov jeg til jeg selv vågnede. Jeg har været en tur inde i byen, fået æbleskiver og pepsi max til frokost og nu flader jeg den på sofaen med dynen og baby.dk. 

Hvad med jer? Kan I nyde jeres "fri-weekender" og sørger I for også at gøre noget for jer selv? 

God weekend

Kh. Louise

jeg må indrømme at jeg nyder mine fri weekender uden dårlig samvittighed - man er så meget på alle andre dage og syns det er skønt jeg har har mig selv at skulle tænke på 

Dejligt du får en masse ud af dine fri weekender

Anmeld

23. november 2013

stjernehimmel

Jeg nyder det, fordi jeg ved at min datter nyder det mere end mig ;-)

jeg værdigsætter meget at jeg har mulighed for at indhente nogle ting og lade op...

jeg får en glad pige hjem og hun kommer hjem til en mor med mere energi

Anmeld

13. december 2013

LinLin

Jeg savner at have friweekend!!!

Det havde jeg i tre år fra David var et til jeg fik Adam med min nuværende mand Han arbejder hver weekend otte-ni mdr om året så der er jeg alene med Adam hveranden weekend og med begge drenge den "modsatte" (hedder det det?!)

Mest af alt savner jeg at sove længe!!!!

Anmeld

13. december 2013

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

jeg må indrømme at jeg nyder mine fri weekender uden dårlig samvittighed - man er så meget på alle andre dage og syns det er skønt jeg har har mig selv at skulle tænke på 

Dejligt du får en masse ud af dine fri weekender

Det kan heller ikke hjælpe noget at have dårlig samvittighed. Vi er der jo for dem alle de andre dage, så selvfølgelig skal vi have liv at nyde det, når vi har en "pause"

Anmeld

13. december 2013

Mamalou

stjernehimmel skriver:

Jeg nyder det, fordi jeg ved at min datter nyder det mere end mig ;-)

jeg værdigsætter meget at jeg har mulighed for at indhente nogle ting og lade op...

jeg får en glad pige hjem og hun kommer hjem til en mor med mere energi

Det samme her! Det er rart, at man trygt kan sende dem afsted og får de gladeste børn hjem. Det gør det hele meget nemmere

Anmeld

13. december 2013

Mamalou

LinLin skriver:

Jeg savner at have friweekend!!!

Det havde jeg i tre år fra David var et til jeg fik Adam med min nuværende mand Han arbejder hver weekend otte-ni mdr om året så der er jeg alene med Adam hveranden weekend og med begge drenge den "modsatte" (hedder det det?!)

Mest af alt savner jeg at sove længe!!!!

Jeg kan godt forstå dig. Selvom jeg nok ville foretrække at have en familie, så nyder jeg friweekenderne inkl at kunne sove længe

Anmeld

13. december 2013

lycly

Mamalou skriver:

Så er sønnen igen hos sin far, hvor han skal være til i morgen eftermiddag. Jeg vil lyve hvis jeg sagde, at jeg ikke nyder det. Jeg fik pakket julegaver ind i går aftes, ordnet lidt praktisk, gik sent i seng. I dag sov jeg til jeg selv vågnede. Jeg har været en tur inde i byen, fået æbleskiver og pepsi max til frokost og nu flader jeg den på sofaen med dynen og baby.dk. 

Hvad med jer? Kan I nyde jeres "fri-weekender" og sørger I for også at gøre noget for jer selv? 

God weekend

Kh. Louise

Før jeg fik min yngste så "nød" jeg også mine friweekender når Julia var hos sin far. Det synes jeg man bør gøre i stedet for at sidde og savne sit barn, det kommer barnet jo ikke hjem tidligere af
Men nu, med en baby i huset er en weekend alene lidt en by i Rusland

Anmeld

13. december 2013

Mamalou

LuLy skriver:

Før jeg fik min yngste så "nød" jeg også mine friweekender når Julia var hos sin far. Det synes jeg man bør gøre i stedet for at sidde og savne sit barn, det kommer barnet jo ikke hjem tidligere af
Men nu, med en baby i huset er en weekend alene lidt en by i Rusland

Det er klart, at det kan være svært med alenetid med børn. Men dermed ikke sagt, at det ikke kan være dejligt

Anmeld

13. december 2013

AnthonsMor

Mamalou skriver:

God weekend

Kh. Louise

Jeg skal have min første friweekend som enlig mor i morgen.. Godt nok er det kun 1 overnatning, men min søns far henter ham om formiddagen i morgen og kommer først med ham efter aftensmad søndag, så jeg har jo oceaner af tid, kun til mig!

Jeg har sørget for, at arrangere med nogle venner at vi skal hygge og evt. i byen, fordi jeg simpelthen ikke er klar til at sidde alene hjemme i min nye lejlighed uden min søn, endnu.. 
Så jeg tror jeg kommer til at nyde min fritid i morgen og søndag

Også med god samvittighed, fordi jeg ved, at min søn og hans far elsker hinanden uden sammenligning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.