Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kris89 skriver: det kunne være mig der skrev den tråd men nu er det jo også snart 7 UGER siden jeg fødte hihi Jeg er ikke som sådan skruk efter en baby mere, men nøøøj hvor jeg savner at være gravid... den store flotte mave, det at man kan mærke der er noget der rumstere derinde ihh, der er lang tid til nr. to skal derind
det kunne være mig der skrev den tråd men nu er det jo også snart 7 UGER siden jeg fødte hihi Jeg er ikke som sådan skruk efter en baby mere, men nøøøj hvor jeg savner at være gravid... den store flotte mave, det at man kan mærke der er noget der rumstere derinde ihh, der er lang tid til nr. to skal derind
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bak skriver: …hvor er sådan nogle gravide maver bare smukke Det er jo til at blive helt skruk af, når man ser alle de dejlige maver herinde (og rundt i bybilledet). Vil også snart igen! Synes det var så fedt at være gravid! Selv helt til sidst.Ville bare lige dele min skrukhed Hav en dejlig dag derude!
…hvor er sådan nogle gravide maver bare smukke Det er jo til at blive helt skruk af, når man ser alle de dejlige maver herinde (og rundt i bybilledet). Vil også snart igen! Synes det var så fedt at være gravid! Selv helt til sidst.Ville bare lige dele min skrukhed Hav en dejlig dag derude!
Ja så smukke Har det på samme måde, bliver helt skruk af det, håber jeg snart er heldig at det bliver min tur til at få en smuk mave
Jeg kan godt tilslutte mig at være skruk! Venter stadig med længsel på at prøve at være gravid for første gang - håber, vi snart er heldige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128