Hjælp, ammebarn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2013

Annemette07

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Tænker lidt om det ikke er luft, så ville bio gaia måske være en go ide..

Hvis det realt er afføring der er problemet hvilket ville være sjældent for ammebørn så prøv og gi alt lactulocen på en gang eller få movicol af lægen

Han får allerede bio gaia, og det var lige begyndt at virke på luften, men så stoppede han faktisk kort efter med afføring. Det gik fra at komme flere gange dagligt til intet. Han havde det ved hvert bleskift før, og nu er der intet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

Annemette07

Pylle3 skriver:

Jeg har brugt at stikke et termometer lidt op i numsen.

Det har virket hver gang når de kommer der ud hvor man kan se de af en eller anden årsag ikke selv kan få det trykket gennem systemet

Har godt overvejet det, men nogen steder har jeg læst man ikke måtte gøre det og andre steder at man godt måtte så er lidt forvirret, om man må eller ikk må

Anmeld

23. november 2013

Annemette07

dola skriver:

er det kommet efter d dråber??
Knus

Nej det er det ikk, der fik han kun luft i maven, men det tog bio gaia'en

Anmeld

23. november 2013

Annemette07

Nessie skriver:

Vi har prøvet laktose, og det virkede lidt, men skulle lige have nogle dage.

Nu får hun også zoneterapi, og det har sat godt fang i maven

Okay, så må vi bare give det lidt mere tid. Ville også gerne prøve det,men det er først nu han er så generet af det, og der er jo ikk nogen der har tider lørdag og søndag, så målbare håbe jeg kan finde et sted der har tid hurtigt på mandag :-) men tak for rådet

Anmeld

23. november 2013

L&V

Annemette07 skriver:

Han får allerede bio gaia, og det var lige begyndt at virke på luften, men så stoppede han faktisk kort efter med afføring. Det gik fra at komme flere gange dagligt til intet. Han havde det ved hvert bleskift før, og nu er der intet.

Det er jo os i den helt anden grøft..

Har du overvejet at ændre din kost..Det hjalp da jeg holdte med mælkeprodukter

Anmeld

23. november 2013

De3Guldklumper

Annemette07 skriver:

Har godt overvejet det, men nogen steder har jeg læst man ikke måtte gøre det og andre steder at man godt måtte så er lidt forvirret, om man må eller ikk må

Det ved jeg ikke noget om. Men det virker ihvertfald og jeg ar tænkt mig at gøre samme trick med den næste hvis hun får samme problemer. Hellere det først end at begynde at proppe en masse i dem.

Anmeld

23. november 2013

Tulle28

Zoneterapi og Bio Gaia dråber. Ville ikke begynde på lactulose eller movicol, det er normalt med umodne tarme og det er også helt normalt at ammebørn ikke har afføring hver dag. Ved begge mine børn er mave-bøvlet gået over omkring 8-9 ugers alderen.

Anmeld

23. november 2013

Clisolka

Uh ja, de maveproblemer er bestemt ikke sjovt hos de små! Her kæmpede vi med det samme, men det er gået over igen (han er 10½ uge nu). 

Vi prøvede termometer sent en aften - der gik 10 min, så fik han afføring, og fik langt om længe fred.... Du kan også komme ham i et bad. 

Jeg fik det råd at prøve Udo's Choice - siden vi begyndte på det, så har han ikke haft nogle problemer. Lactulosen havde ingen virkning her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.