tuuuuut???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

heaven

hva så?? hvordan går det hjemme hos jer? er i kommet jer ovenpå oplevelsen??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Tut

Tak fordi du spørger.

Det går fint, alt er tilbage til det normale.

Noah er frisk som en havnørn, han hostede faktisk kun dagen efter, og så var det stort set væk igen.

Men jeg er nok "lidt" (læs: MEGET) mere hysterisk i øjeblikket. Hvis han begynder at hoste om aftenen når han sover, så stiller jeg mig og lytter ved døren ind til at hans værelse.

Jeg var i IRL mødregruppe i dag, og der fortalte jeg det. Heldigvis havde en af de andre tøser været det samme igennem med sin store, på nu 6 år. Så hun kunne bekræfte mig i at jeg ikke bare var hysterisk den dag. Hun havde reageret på præcis samme måde, og ringet 112 og bare skreget ind i røret  Dejligt at få bekræftet at man ikke bare er graviditets hys. (selvom jeg jo nok er det alligevel)

Så alt er i den fineste orden herhjemme igen

Anmeld

26. juli 2009

Susan1978

Dejligt at høre.! 

Mette ved du om festen/hyggeaftenen eller hvad det blev til, bliver til noget?

Anmeld

26. juli 2009

heaven

Tut skriver:

Tak fordi du spørger.

Det går fint, alt er tilbage til det normale.

Noah er frisk som en havnørn, han hostede faktisk kun dagen efter, og så var det stort set væk igen.

Men jeg er nok "lidt" (læs: MEGET) mere hysterisk i øjeblikket. Hvis han begynder at hoste om aftenen når han sover, så stiller jeg mig og lytter ved døren ind til at hans værelse.

Jeg var i IRL mødregruppe i dag, og der fortalte jeg det. Heldigvis havde en af de andre tøser været det samme igennem med sin store, på nu 6 år. Så hun kunne bekræfte mig i at jeg ikke bare var hysterisk den dag. Hun havde reageret på præcis samme måde, og ringet 112 og bare skreget ind i røret  Dejligt at få bekræftet at man ikke bare er graviditets hys. (selvom jeg jo nok er det alligevel)

Så alt er i den fineste orden herhjemme igen

åhhh, det lyder da godt, det var lidt af en gyser at komme igennem de indlæg. Men godt i har det godt, kan godt forstå du er på vagt, det ville jeg også være.....  og det varer nok lidt tid før det er kommet ordentlig på afstand, - tror aldrig man glemmer det, når man er blevet så forskrækket ang sine børn.

knus Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.