Utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du nogensinde haft utroskab i nogle af dine forhold?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.272 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

FrkT

Jeg har tit tænkt over hvordan det er i andre forhold, og for andre personer, og om jeg bare har været ualmindeligt uheldig/naiv tidligere, eller om det bare var de helt forkerte jeg var sammen med, siden jeg desværre har oplevet utroskab en del.
Hvor langt skal man i jeres øjne gå, før det betragtes som utroskab? Har det noget at sige, hvem man "er utro" med? Og har I nogensinde haft kærester/mænd der har været jer utro, eller har I selv været det? Gad godt vide hvor normalt det egentlig er! Har også rigtig mange veninder som har oplevet det en del.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har skrevet både-og men det drejer sig "kun" om et enkelt malplaceret kys fra min side og samme for ham (eks)- og det er mange år siden

Anmeld

26. juli 2009

oo

jeg var for en ti-otte år siden sammen med en kæreste igennem flere år, der var mig utro. det var helt vildt barskt at finde ud af! jeg nærede af flere omgange mistanke om hans utroskab, men hver gang fik han vendt det til, at jeg måtte være syg i bøtten.
jeg stod desuden et sted i mit liv, for jeg var utrolig afhængig af ham, så det var ikke så ligetil at forlade ham. og når han var sød, var han jo voldsomt sød - syntes jeg dengang!

da jeg endelig fik modet til at gå, valgte jeg at få taget en HIV test, og nøj hvor var det nervepirrende. senere fik jeg desuden testet for bl.a. klamydia, men jeg slap heldigvis for alting.

idag er jeg sammen med Søren, som jeg stoler 100% på, men han måtte igennem en del tests det første halve år, før jeg ville overgive mig til tanken om, at nogle mænd rent faktisk er gode nok (og ikke bare på bunden, men helt udenpå også).

jeg kunne ikke selv finde på at være nogen utro, den holdning har jeg altid haft - mest af alt fordi jeg ville syntes det var spild af tid at være i et forhold, som jeg i sidste ende ikke blev tilfredsstillet af. jeg ville så absolut heller ikke bryde mig om, at være "den anden kvinde", både fordi jeg ved hvor ondt det gør på den kvinde der bedrages i sådan et spil og fordi jeg ikke ville være særlig interesseret i en mand der ikke ville MIG 100%....

Anmeld

26. juli 2009

Diana...

Rosa skriver:

Jeg har skrevet både-og men det drejer sig "kun" om et enkelt malplaceret kys fra min side og samme for ham (eks)- og det er mange år siden

samme her.

Anmeld

27. juli 2009

FrkT

Må hellere selv svare også...

Har svaret både og, da jeg selv har været én af mine kærester utro to gange, og har også haft en kæreste der var mig utro flere gange (men han har så heller ikke nogensinde haft en kæreste han ikke har været utro, så han er bare "den utro type". Betragter jeg ikke mig selv om.)

Anmeld

27. juli 2009

katti24

Jeg har aldrig været mine kærester utro, og ved jeg heller aldrig kommer til det, da utroskab er noget jeg slet ikke accepterer. Hvis min kæreste var mig utro ville han ryge direkte ud på røven..

Jeg har heller ikke prøvet at nogle kærester har været mig utro, men det er selvfølgelig ikke noget man kan sige med 100 % sikkerhed

Anmeld

27. juli 2009

4xGreve

Jeg har svaret både og... Jeg har altid været meget naiv og godtroende, og ganske uheldige med mine forholde, har oplevet rigtig mange af mine daværende kærester der har været mig utro...
Jeg har også selv engang været utro (og hold da op hvor jeg dog stadig har det dårlig med det), det var dengang jeg mødte min nuværende kæreste, vi mødtes på arbejde han var min "chef" og jeg faldet for ham med det samme jeg så ham (det var hvad man kalde for kærlighed ved første blik) om aften inden jeg skulle hjem sad vi og snakket og det endte så i nogen ret hede kys, da jeg så kommer hjem gør jeg det forbi med min daværende kæreste og 4 dage sener flytter jeg fra ham og ind til min nuværende kæreste...

Jeg er meget imod utroskab og det at jeg selv har gjorde det gør bestemt ikke mit syn beder på det!!

Knus Stina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.