Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sisse Vinther skriver: Min mor fik det lige så tidligt. Og til at starte med sad det også som en lille størknet klump i midten, men nu siver det simpelthen bare som jeg ved ikke hvad
Min mor fik det lige så tidligt. Og til at starte med sad det også som en lille størknet klump i midten, men nu siver det simpelthen bare som jeg ved ikke hvad
det jo vildt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sisse Vinther skriver: Ja, så måtte jeg give mig er 16+1 i dag, og mælken er allerede løbet til/begyndt at løbe til. Havde fået skjolder på min skjorte, og bh'en havde klistret sig til mine bryster.Da jeg var i Kvickly og skulle købe ammeindlæg kunne jeg mærke min T-shirt pludselig blev fugtig omkring brysterne Dumme mig havde selvfølgelig ikke min jakke med, så jeg skyndte mig væk fra lyden af en grædende baby. Ja.. Hvornår løb jeres mælk til? Er førstegangs, baby er ret stor af sin alder, har fået konstateret bækkenløsning, men ellers er alt andet 'normalt', hvis man kan sige det sådan. -Og for resten er jeg superglad for indlæggene! Nu klistrer bh'en sig ikke til, og det siver ikke igennem. ((men de er godt nok ømme ))
Ja, så måtte jeg give mig er 16+1 i dag, og mælken er allerede løbet til/begyndt at løbe til. Havde fået skjolder på min skjorte, og bh'en havde klistret sig til mine bryster.Da jeg var i Kvickly og skulle købe ammeindlæg kunne jeg mærke min T-shirt pludselig blev fugtig omkring brysterne Dumme mig havde selvfølgelig ikke min jakke med, så jeg skyndte mig væk fra lyden af en grædende baby. Ja.. Hvornår løb jeres mælk til? Er førstegangs, baby er ret stor af sin alder, har fået konstateret bækkenløsning, men ellers er alt andet 'normalt', hvis man kan sige det sådan. -Og for resten er jeg superglad for indlæggene! Nu klistrer bh'en sig ikke til, og det siver ikke igennem. ((men de er godt nok ømme ))
I første graviditet var jeg 17+ da mine bryster begyndte at lække - 2. gang var jeg 19+
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128