Ammeinlæg i uge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
21 svar
9 synes godt om
21. november 2013

Sisse Vinther

Ja, så måtte jeg give mig
er 16+1 i dag, og mælken er allerede løbet til/begyndt at løbe til. Havde fået skjolder på min skjorte, og bh'en havde klistret sig til mine bryster.
Da jeg var i Kvickly og skulle købe ammeindlæg kunne jeg mærke min T-shirt pludselig blev fugtig omkring brysterne  Dumme mig havde selvfølgelig ikke min jakke med, så jeg skyndte mig væk fra lyden af en grædende baby.

Ja.. Hvornår løb jeres mælk til? Er førstegangs, baby er ret stor af sin alder, har fået konstateret bækkenløsning, men ellers er alt andet 'normalt', hvis man kan sige det sådan.

-Og for resten er jeg superglad for indlæggene! Nu klistrer bh'en sig ikke til, og det siver ikke igennem.
((men de er godt nok ømme   ))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Trekløver(:

Sisse Vinther skriver:

er 16+1 i dag, og mælken er allerede løbet til/begyndt at løbe til. Havde fået skjolder på min skjorte, og bh'en havde klistret sig til mine bryster.
Da jeg var i Kvickly og skulle købe ammeindlæg kunne jeg mærke min T-shirt pludselig blev fugtig omkring brysterne  Dumme mig havde selvfølgelig ikke min jakke med, så jeg skyndte mig væk fra lyden af en grædende baby.

Ja.. Hvornår løb jeres mælk til? Er førstegangs, baby er ret stor af sin alder, har fået konstateret bækkenløsning, men ellers er alt andet 'normalt', hvis man kan sige det sådan.

-Og for resten er jeg superglad for indlæggene! Nu klistrer bh'en sig ikke til, og det siver ikke igennem.

Min mælk løb til 2 dage efter jeg fødte

Anmeld

21. november 2013

Trekløver(:

Sisse Vinther skriver:

Men har hørt om en del, der har lægget lidt råmælk inden de fødte

Anmeld

21. november 2013

Sisse Vinther

M_V skriver:

Men har hørt om en del, der har lægget lidt råmælk inden de fødte

Hmm... Ja, jeg ved ikke rigtig hvad det her er. Jeg har prøvet at ''malke'' lidt ud, for at studere nærmere (skulle være sikker på det ikke var betændelse)
Og til at starte med er det lidt tykt og gennemsigtigt og så bliver det egentlig ligesom mælk...

Anmeld

21. november 2013

2babygirls

Sisse Vinther skriver:

Mit løb først til 3-4 dage efter fødsel begge gange, men under graviditeten kunne jeg godt klemme noget meget tyndt mælk ud

Anmeld

21. november 2013

Trekløver(:

Sisse Vinther skriver:

Hmm... Ja, jeg ved ikke rigtig hvad det her er. Jeg har prøvet at ''malke'' lidt ud, for at studere nærmere (skulle være sikker på det ikke var betændelse)
Og til at starte med er det lidt tykt og gennemsigtigt og så bliver det egentlig ligesom mælk...

Det er ikke så godt, at malke ud, fordi så øger du bare produktionen.

Men jeg tror bare det er råmælk, hvis jeg skal give et bud den fede mættende mælk kommer først efter du har født (fik jeg at vide). Men god ide med ammeindlæg, når du lægger lidt

Anmeld

21. november 2013

justagirl

Sisse Vinther skriver:

Mærkeligt - jeg får kun rynkelignede nippels.. - og der sidder noget inde i vorten som jeg tager ud.. (størknet) men intet render her .. ring evt til Jordemoder? og hør om det normalt så tidligt

Anmeld

21. november 2013

Sisse Vinther

M_V skriver:

Det er ikke så godt, at malke ud, fordi så øger du bare produktionen.

Men jeg tror bare det er råmælk, hvis jeg skal give et bud den fede mættende mælk kommer først efter du har født (fik jeg at vide). Men god ide med ammeindlæg, når du lægger lidt

Så undrer jeg mig bare over at det allerede siver...
Nej, min mor sagde også jeg ikke måtte malke, og gør jeg heller ikke nu hvor jeg ved det er mælk -men var bare ikke sikker på om de hvide skjolder omkring brystvorten i morges var betændelse eller mælk.

Anmeld

21. november 2013

Sisse Vinther

justagirl skriver:

Mærkeligt - jeg får kun rynkelignede nippels.. - og der sidder noget inde i vorten som jeg tager ud.. (størknet) men intet render her .. ring evt til Jordemoder? og hør om det normalt så tidligt

Min mor fik det lige så tidligt. Og til at starte med sad det også som en lille størknet klump i midten, men nu siver det simpelthen bare som jeg ved ikke hvad

Anmeld

21. november 2013

VIPpigen

Jeg oplevede det først i uge 31 at skjolderne begyndte at komme.....

hvis du kommer forbi Rødekro, så ligger jeg inde med nogen amme indlæg du må få, jeg skal ikke bruge dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.