hvordan fortalte i jeres forældre nydheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2013

Anonym trådstarter

Haha det fanme en god ide haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

EnSødMor

Uha, der er mange forskellige måder at gøre det på..  

Vi selv gjorde ikke det vilde, jeg sagde til min mor at jeg havde en kage i ovnen, så sagde hun, "Så skal du da hjem og tage den ud, inden den bliver helt brændt" - så smilede jeg, og ja så fattede hun den..

Svigerforældrene sagde vi det bare til stille og roligt, de var så hellere ikke særlig begejstret, da vi ikke rigtigt snakker med dem, så det tog vi ikke så tungt.

Næste gang, vil jeg lave lidt mere sjov ud af det, vil holde på hemmelighden lidt længere, sidst sagde jeg det allerede 5+3, næste gang vil jeg helt sikkert vente til vi har været til NF.

Anmeld

22. november 2013

EnSødMor

Vi selv gjorde ikke det vilde, jeg sagde til min mor at jeg havde en kage i ovnen, så sagde hun, "Så skal du da hjem og tage den ud, inden den bliver helt brændt" - så smilede jeg, og ja så fattede hun den..

Svigerforældrene sagde vi det bare til stille og roligt, de var så hellere ikke særlig begejstret, da vi ikke rigtigt snakker med dem, så det tog vi ikke så tungt.

Næste gang, vil jeg lave lidt mere sjov ud af det, vil holde på hemmelighden lidt længere, sidst sagde jeg det allerede 5+3, næste gang vil jeg helt sikkert vente til vi har været til NF.

Anmeld

22. november 2013

Sandratoft

EnSødMor skriver:

Øv, trist at svigerforældrene tog det på en mindre begejstret måde!

Jeg ringede panisk til mine forældre da jeg stod med en positiv test (mest fordi det slet ikke var planlagt)

Svigerforældrene fik det af vide en måneds tid senere. Min kæreste ville fortælle dem alle det samlet (svigerforældre og hans søskende+kærester) og inden vild med dans en fredag aften, slukkede han lyden for tv'et, og sagde han gerne lige ville sige noget. Så slog genertheden til, og han måtte nærmest gemme sig bag mig i sofaen, mens han sagde at vi skulle være forældre til sommer. Kavt og lidt sødt

Anmeld

22. november 2013

Anitta Kristiansen

planen her er at skulle sige det juleaften denne gang. nu har jeg allerede en søn, men min kæreste derimod er det den første så bliver sjovt med hans familie. ideen var muligvis at lave en kalender med billeder af familien, og så at sætte et billede af scanningen ind den måned hvor der er termin. og muligvis skrive "tillykke i er blevet bedsteforældre"

Anmeld

22. november 2013

EnSødMor

Sandratoft skriver:

Øv, trist at svigerforældrene tog det på en mindre begejstret måde!

Jeg ringede panisk til mine forældre da jeg stod med en positiv test (mest fordi det slet ikke var planlagt)

Svigerforældrene fik det af vide en måneds tid senere. Min kæreste ville fortælle dem alle det samlet (svigerforældre og hans søskende+kærester) og inden vild med dans en fredag aften, slukkede han lyden for tv'et, og sagde han gerne lige ville sige noget. Så slog genertheden til, og han måtte nærmest gemme sig bag mig i sofaen, mens han sagde at vi skulle være forældre til sommer. Kavt og lidt sødt

Årh hvor sødt.. Hehe, 

ja ville ønske vi var en tæt familie hvor alt var den rene lykke, men svigerfamilien, er ikke et særligt godt eksempel, og er det stadig ikke, ville ønske det, men det virker bare slet ikke,, ;( 

Anmeld

22. november 2013

Aabye

Første gang brasede det bare ud af munden på mig.. Jeg har ikke været særlig langt henne.. 7 uger eller sådan noget.. 

Anden gang var jeg næsten halvvejs.. Men der var så meget at se til med konfirmationer hos familien, fødselsdage osv, og da det jo ikke skulle handle om mig, så holdte vi det for os selv. Min mor fik det at vide på mors dag. Jeg havde pakket en body og et par strømpebukser ind, og da hun åbnede gaven blev hun vildt fornærmet.. Jeg havde tydeligvis givet hende den forkerte gave, hun var nemlig sikker på at det var en barselsgave til min veninde :p
Da det endelig gik op for hende begyndte hun at hyle..Det var meget hyggeligt haha.. 

Min svigerfamilie har vi bare sagt det til.. Vi har ikke specielt meget kontakt med dem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.