hvordan fortalte i jeres forældre nydheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
16 svar
6 synes godt om
21. november 2013

Anonym trådstarter

ja overskriften siger sig selv

hvordan fik i det fortalt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Med Isabell faldt det sammen med påsken, så de fik et gækkebrev i postkassen.
Der stod jeres titler står med prikker, pas på de ikke stikker ...... og ...... Det tog dem godt nok lidt tid førend de gættede at det var fra os...

Med Elina spurgte jeg min mor om hun ikke ville lidt at det tøj jeg lige havde købt...
Så hev hun først en kjole til Isabell (Str. 92/98) op ad pose, så nogle bukser til Isabell og tilsidst en heldragt med body i str. 50
Så sagde hun lidt undrende at den da var for lille til Isabell, så svarede jeg bare at den jo heller ikke var til hende

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

hehe godt fundet på

Anmeld

21. november 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

ja overskriften siger sig selv

hvordan fik i det fortalt???

Min mor fik det at vide ved at jeg ringede panisk lige da jeg var kommet ud fra lægen
Til min far og svigerforældre sagde vi det bare stille og roligt som det nu var

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

hehe okay

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

i må altså også godt fortælle hvordan i fortalte alle andre også, ikk bare kun jeres forældre

Anmeld

21. november 2013

MHB

Vi sendte en pakke til mine forældre og til min kærestes forældre (de bor alle langt væk). I pakken til mine forældre lå et par kopper hvor der stod mormor og morfar på, og det samme til kærestens forældre bare med farmor og farfar i stedet  Den fangede de ret hurtigt 

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

haha okay

hvad mon man kan finde af ideer når det snart er jul?

Anmeld

21. november 2013

Mor til Majbørn

Til storebror skrev vi et brev med en lille julegave fra 'din lillebror'. Det synes han var meget sjovt.

Mine forældre inviterede vi til fest en søndag (ca. 7 måneder i fremtiden) og de fattede ikk en skid, for det lå jo på en søndag? Og hvad var det for en fest. Så måtte vi fortælle at det var en barnedåb og så faldt 10øren.

Anmeld

22. november 2013

Pauline80

Jeg er 12+6 juleaften, så vi har nf scanning d 19/12, og vil derfor overbringe nyheden juleaften.
Planen er at give vores hund en tørklæde på med teksten: jeg skal være storebror.
Så må vi se hvad de siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.