Øh.. Ændrer maven form under en plukkeve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

UnderStjernerne

AnthonsMor skriver:

Man kan også ligeså godt være lidt på forkant med tankerne.. Men jeg kan sige dig.. Du skal nok mærke det, hvis bebs vender sig!  

Har en veninde der fortalte om et vendingsforsøg hun havde været "udsat" for i uge 37 (mener jeg er det normale tidspunkt), hun troede hun skulle eksplodere.. Tænk så at baby når at vokse  pænt meget fra uge 37 og til hvor du er nu!

Ja, det er rigtigt nok.. Må hellere prøve at få styret alle mine sindssyge gravid-tanker  Men det skulle jo heldigvis snart være slut.. Så kan jeg til gengæld bekymre mig om vores filur 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

AnthonsMor

UnderStjernerne skriver:

Ja, det er rigtigt nok.. Må hellere prøve at få styret alle mine sindssyge gravid-tanker  Men det skulle jo heldigvis snart være slut.. Så kan jeg til gengæld bekymre mig om vores filur 

Bare vent.. Man overfortolker alt

Jeg taler af erfaring

Anmeld

20. november 2013

UnderStjernerne

AnthonsMor skriver:

Bare vent.. Man overfortolker alt

Jeg taler af erfaring

Det tror jeg gerne.. Med alle de bekymringer man får under graviditeten, så må det næsten KUN blive værre når man så endelig har det lille myr i armene 

Anmeld

20. november 2013

AnthonsMor

UnderStjernerne skriver:

Det tror jeg gerne.. Med alle de bekymringer man får under graviditeten, så må det næsten KUN blive værre når man så endelig har det lille myr i armene 

Jeps.. Men det er ikke kun på det onde

Anmeld

21. november 2013

Stivdie

UnderStjernerne skriver:

Gud, hvor mærkeligt  Men det er altså virkeligt rart at høre at det er helt normalt.. Som førstegangsgravid tror man jo alting er galt 

Jep, sådan havde jeg det også under graviditeten
Og det bliver ikke bedre, når man pludselig står som nybagt mor og skal tyde sådan en lille størrelse, så det er altså guld værd, at kunne søge lidt råd og erfaring herinde!

Anmeld

21. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey 

i hvilket uge er man når man skal tl MD scanning ?

Anmeld

21. november 2013

Louisejulia

jeg fangede min mave igår, da jeg havde en plukve.

min bliver hård og ændre form, jeg er 30+6 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2013

tine1985

UnderStjernerne skriver:

Altså det er ikke sådan at jeg ligger i fosterstilling og græder af smerte, men synes de niver noget.. Kunne da være rart hvis det var en fødsel, der så småt var igang, men tvivler på det.. Har en idé om at det skal gøre meget mere ondt 

Aha! Havde ikke lige fanget at du er så langt henne. Men så må de jo meget gerne gøre ondt, for så vetyder det højdt sansynligt at de klarer lidt af forarbejdet med din livmoderhals

Held og lykke med din fødsel. Krydser fingre for at den er lige om hjørnet

Anmeld

21. november 2013

UnderStjernerne

tine1985 skriver:

Aha! Havde ikke lige fanget at du er så langt henne. Men så må de jo meget gerne gøre ondt, for så vetyder det højdt sansynligt at de klarer lidt af forarbejdet med din livmoderhals

Held og lykke med din fødsel. Krydser fingre for at den er lige om hjørnet

Jamen, de må hjertens gerne gå hen og blive rigtige (smertefulde!) veer! Jeg gider simpelthen ikke det her graviditets-fis mere, nu vil jeg sgu være mor! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.