Øh.. Ændrer maven form under en plukkeve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.962 visninger
28 svar
6 synes godt om
20. november 2013

UnderStjernerne

Ja, som overskriften lyder; ændrer maven form når man har en plukkeve?

Har lige et par plukkeveer nu, der giver ret grove menstruationsagtige smerter.. Maven føles stenhård og så er den pludselig firkantet på det nærmeste?! Bliver sgu helt bange for at filuren derinde ligger på tværs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

AnthonsMor

UnderStjernerne skriver:

Har lige et par plukkeveer nu, der giver ret grove menstruationsagtige smerter.. Maven føles stenhård og så er den pludselig firkantet på det nærmeste?! Bliver sgu helt bange for at filuren derinde ligger på tværs 

Det gjorde min i hvert fald..

Jeg mærkede aldrig rigtig til dem, udover at jeg kunne mærke at maven blive stenhård og få en hel anden facon

Anmeld

20. november 2013

mommy1991

Da jeg havde veer ændrede min mave form og jordemoderen sagde at det var fordi livmoderen rejser sig  

Anmeld

20. november 2013

UnderStjernerne

AnthonsMor skriver:

Det gjorde min i hvert fald..

Jeg mærkede aldrig rigtig til dem, udover at jeg kunne mærke at maven blive stenhård og få en hel anden facon

Okay, så er jeg mere rolig.. Kan også mærke nu at hun ligger den rigtige vej. Men blev helt bekymret.. Synes ikke min mave har ændret form på den måde før  

Anmeld

20. november 2013

UnderStjernerne

emmagirl skriver:

Da jeg havde veer ændrede min mave form og jordemoderen sagde at det var fordi livmoderen rejser sig  

Pyha, tak for dit svar.. Så kan jeg slappe lidt af! Kan godt mærke hun ligger rigtigt nu, men nåede da at blive lidt panikken.. 

Anmeld

20. november 2013

Stivdie

UnderStjernerne skriver:

Ja, maven ændrer form!
For mit vedkommende blev jeg helt kantet og hård i højre side af maven, og venstre side blev flad og så nærmest ikke-gravid ud

Anmeld

20. november 2013

tine1985

UnderStjernerne skriver:

Det er helt normalt at maven får en sær form under plukveer  Men de skal helst ikke gøre decideret ondt. Så jeg ville nok lige give lægen et kald, hvis det sker ofte 

Anmeld

20. november 2013

Stivdie

Dobbelt

Anmeld

20. november 2013

UnderStjernerne

Stivdie skriver:

Ja, maven ændrer form!
For mit vedkommende blev jeg helt kantet og hård i højre side af maven, og venstre side blev flad og så nærmest ikke-gravid ud

Gud, hvor mærkeligt  Men det er altså virkeligt rart at høre at det er helt normalt.. Som førstegangsgravid tror man jo alting er galt 

Anmeld

20. november 2013

UnderStjernerne

tine1985 skriver:

Det er helt normalt at maven får en sær form under plukveer  Men de skal helst ikke gøre decideret ondt. Så jeg ville nok lige give lægen et kald, hvis det sker ofte 

Altså det er ikke sådan at jeg ligger i fosterstilling og græder af smerte, men synes de niver noget.. Kunne da være rart hvis det var en fødsel, der så småt var igang, men tvivler på det.. Har en idé om at det skal gøre meget mere ondt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.