Hvordan er jeres læges procedure? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
11 svar
1 synes godt om
20. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har lige ringet til lægen idag, som gerne ville have mig til sygeplejersken med det samme for at få taget blodprøver og bekræfte graviditeten. 

Det sidste skræmte mig lidt, blev pludselig ramt af følelsen om "hvad nu hvis den er negativ!!!!"  underligt, har jo ligesom testet positiv. Hm

nå, men hjælp mig lige, kan godt huske fra sidst at de tog en bunke blodprøver, men hvad er det for??? 

skal i også til lægen med det samme?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

MMOGM

Mor11 skriver:

Har lige ringet til lægen idag, som gerne ville have mig til sygeplejersken med det samme for at få taget blodprøver og bekræfte graviditeten. 

Det sidste skræmte mig lidt, blev pludselig ramt af følelsen om "hvad nu hvis den er negativ!!!!"  underligt, har jo ligesom testet positiv. Hm

nå, men hjælp mig lige, kan godt huske fra sidst at de tog en bunke blodprøver, men hvad er det for??? 

skal i også til lægen med det samme?  

Blev kaldt til lægen i 6+ 

hun tog et par blodprøver og lavede min vandrejournal, hun bekræftede ikke engang om jeg var gravid hehe 

Anmeld

20. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MMOGM skriver:

Blev kaldt til lægen i 6+ 

hun tog et par blodprøver og lavede min vandrejournal, hun bekræftede ikke engang om jeg var gravid hehe 

Okay, jeg vil være 6+0 når jeg har tid. De vil ikk lave vandrejournal før der er svar på blodprøverne, så skal kun forbi sygeplejersken første gang. Og så ind til lægen når svarene kommer. Men gad vide hvad de skal have svar på? 

Anmeld

20. november 2013

MMOGM

Mor11 skriver:

Okay, jeg vil være 6+0 når jeg har tid. De vil ikk lave vandrejournal før der er svar på blodprøverne, så skal kun forbi sygeplejersken første gang. Og så ind til lægen når svarene kommer. Men gad vide hvad de skal have svar på? 

Er det dit hcg tal de vil måle da? 

De tog blodprøver på mig for HIV, syfilis, blodtype osv. 

Anmeld

20. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MMOGM skriver:

Er det dit hcg tal de vil måle da? 

De tog blodprøver på mig for HIV, syfilis, blodtype osv. 

Jeg ved det ikke. Han sagde bare at jeg skulle ind og have taget prøver, og når svarene var kommet skulle jeg ind til ham og have lavet vandrejournal og bestilt tider til scanning og jm.  

dumt jeg ikk fik spurgt i telefonen. Hehe

Anmeld

20. november 2013

MMOGM

Mor11 skriver:

Jeg ved det ikke. Han sagde bare at jeg skulle ind og have taget prøver, og når svarene var kommet skulle jeg ind til ham og have lavet vandrejournal og bestilt tider til scanning og jm.  

dumt jeg ikk fik spurgt i telefonen. Hehe

Hader den uvished hehe 

Da jeg skulle derop vidste jeg heller ikke at hun allerede lavede vandrejournal synes det var tidligt 

Anmeld

20. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MMOGM skriver:

Hader den uvished hehe 

Da jeg skulle derop vidste jeg heller ikke at hun allerede lavede vandrejournal synes det var tidligt 

ja det synes jeg da også

også pokkers at jeg ikk kan huske det fra sidst! Det er samme læge, så mon ikk at jeg var igennem samme tur sidst? Kan bare slet ikk huske det. Haha

Anmeld

20. november 2013

MMOGM

Mor11 skriver:

ja det synes jeg da også

også pokkers at jeg ikk kan huske det fra sidst! Det er samme læge, så mon ikk at jeg var igennem samme tur sidst? Kan bare slet ikk huske det. Haha

Hehe der kender jeg godt 

Var også helt blank på hvad man skulle haha

ih hvor er det altså fantastisk 

Anmeld

20. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
MMOGM skriver:

Hehe der kender jeg godt 

Var også helt blank på hvad man skulle haha

ih hvor er det altså fantastisk 

Ja det er altså  Og sindsygt svært af fatte. Hele dagen har jeg vekslet mellem at være helt cool og sikker på at alt er perfekt, og så pludselig blive i tvivl om jeg nu også ER gravid  Dumme læge, at han lige skulle nævne det med bekræftelsen. Iiih

Anmeld

20. november 2013

MMOGM

Mor11 skriver:

Ja det er altså  Og sindsygt svært af fatte. Hele dagen har jeg vekslet mellem at være helt cool og sikker på at alt er perfekt, og så pludselig blive i tvivl om jeg nu også ER gravid  Dumme læge, at han lige skulle nævne det med bekræftelsen. Iiih

ja, jeg har heller ikke fattet det endnu. 

Synes det er utroligt at jeg kan være så heldig, derfor har jeg svært ved at tro på det.

ja når lægen siger sådan bliver man i tvivl. 

Men du kan evt prøve at tage en test, det gjorde jeg og det gjorde mig rolig hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.